spot_img

Zöld erdőben jártak, adrenalint találtak

Hirdetés

Luczó János legutóbb a tavalyi Salgó Ralin állt rajthoz előfutóként, azóta nem láthattuk a piros “kocka” volánjánál. Most viszont elindult az R-Cup Challange mezőkövesdi versenyén, méghozzá párjával az oldalán gyűjtötte az élményeket. 

Nagyon régen láttunk versenyezni. Mi történt veled az elmúlt időszakban?

Igen, sajnos a tavalyi Salgó Ralin ültem utoljára az autóban – kezdi a beszélgetést Luczó János. – Ez a vírus dolog nagyon nehéz időszak elé állított. Az elmúlt majd egy évet próbáltuk túlélni, a cégem se ment, most teszem azt is rendbe és kezdem elölről a munkát.

Nem hiányzott a rali sajátos közege?

Nagyon hiányzott, alig vártam, hogy végre újra versenyezzek, minden hiányzott, ami a ralival kapcsolatos, hatalmas szerelem ez nekem.

Milyen célokkal érkeztetek a mezőkövesdi repülőtéren rendezett R.Cup versenyre?

Mezőkövesdre nagyon nagy izgalommal jöttünk, mert itt mentem elsőnek a Zsigával, itt volt életem első rali versenye! A párom is itt ült elsőnek versenyautóban, neki is ez volt az első ilyen versenye! Szerettem volna visszarázódni, tesztelni a kocsit, kapott új wébereket, nagyon jó lett, baromira élveztem minden pillanatát és szerettem volna annak a maroknyi nézőnek mosolyt csalni az arcára.

Mi történt veletek a verseny folyamán?

Minden fantasztikus volt, szuper volt a pálya, az autó is nagyon jó lett, egy kör volt, ami nem sikerült jól, de összességében nagyon jól éreztük magunkat. Mi direkt a just for totál keresztbe kategóriába neveztünk, az utolsó körben a pálya végén volt egy terelő, ott egy kicsit gyorsabban mentem a kelleténél és egyszerűen berepültünk az erdőbe. Álltam a gázon, közben a hátuljával eltaláltunk egy betontömböt, majd visszaugrattam az útra és mentünk tovább. Sajnos miután visszaértünk a szervizparkba, akkor derült ki, hogy vége a versenyünknek, sérült a híd, féltengely, a kasztni is, szóval nem mentünk tovább.

Az autóban jó volt az összhang a navigátorral? 

Nagyon-nagyon jó hangulat volt a kocsiban, minden pillanatát imádtuk! 

Milyen terveid vannak a ralizással kapcsolatban?

Hatalmas terveim vannak, amit már mondtam többször is, én szeretném Magyarország első rali világbajnokát megtalálni és eljuttatni a csúcsig! Emellett pedig a hazai közönséget szórakoztatni, reményeim szerint jövő héten már Kunmadarason fogjuk csapatni, aztán Ózd-Eger Rali következik. Ami még nagy tervem, hogy idén a RallyeLegenden el tudjak indulni és egy jót autózni! 

Szeretnék köszönetet mondani Madari Iminek, a Maximal Crew csapatának, Dalanics Sanyinak, Enzsel Áron, Borics Ádám, Perge Zsófinak, a páromnak, a fiamnak, mindenki tett hozzá, hogy az elmúlt időszakot túléljük és újult erővel tudjuk folytatni a munkát! 

Volt eddig bármilyen kapcsolatod a ralival?

Eddig még semmilyen kapcsolatom nem volt a ralival, a párom szerettette meg velem és mutatta meg milyen is a rali világa – folytatjuk a beszélgetést Lőrincz Lillával.

Kalandos volt Jani mellett ülni a verseny folyamán? 

Hihetetlenül kalandos és szuper volt, mert merész és bevállalós pilóta, emiatt még inkább fokozódott bennem az adrenalin. A verseny csúcspontja az volt, amikor is tempóból beestünk az erdőbe, akkor picit megszeppentem, amin még a mai napig is együtt nevetünk, hogy milyen rémült fejet vágtam, de nagyon ügyesen mentett, így rendíthetetlenül haladtunk tovább és a célba érve egy hatalmas pacsival és mosollyal zártunk.

Készítettek bármilyen itinert a versenyre?

Mivel még semmilyen tapasztalatom nem volt, így nem készült, hanem fejből mentünk, de azért pár dolgot elmagyarázott, hogy mi, merre, hány méter.

Hirdetés
Hirdetés

Ezt is olvasd el!

spot_img