spot_img

VÁR RÁNK A BAJNOKSÁG! – Török Imre

Hirdetés

Vár ránk a bajnokság sorozatunkban az idei év vélhető főszereplőit szólítjuk meg, a tavalyi évről és az idei tervekről. Szerkesztőségünk most is lehetőséget adott a kisebb kategóriák, bajnokságok versenyzőinek is, hiszen Ők is a Magyar Ralisport egyenértékű szereplői a nézők számára! A mai részben Török Imrét szólaltattuk meg.

Egy pár mondatban bemutatnád az autóversenyzői múltadat az olvasóinknak?

– 2000-ben kezdtem el ezt az egész őrületet, egy Ladával. 2005-ben került hozzám a Corsa, amit a mai napig is nyúzok és fejlesztgetek! Azóta már sok szép helyre elvittük egymást, kezdetben Kabára, Kunmadarasra jártam vele, aztán 2007-ben kezdtünk el B.-A.-Z. RallySprintezni, ami egy szenzációs korszak volt! 2013-ban, már az új sárga design-nal mentünk egy Vác Ralit a sprintesekkel, ami egy kicsit kiverte nálunk a biztosítékot, mivel csak két gyors jutott nekünk, abból a versenyből, mert a többi etap lett… Rövidre fogva a szót, 2013-tól csak Kunmadarasra járkáltunk, majd 2017-ben előfutóként rajtoltunk egyet Lyukóbányán. Azóta pedig folyamatosan építgetjük, újítgatjuk.

Mióta hajtod már a kis Corsát és milyen átalakításokat végeztetek el rajta az elmúlt évek alatt?

– 2005 óta taposom a Corsa-t, akkor még mondhatni széria volt, a kagylóüléseket és az öveket kivéve. Azóta már a futómű is jónak bizonyul, kapott Katona féle gátlókat, egy Bodnár féle megépített jó motort és végül most kap egy Hamza féle körmös váltót, ami már nagyon ráfért. Reméljük, hogy jóval gyorsabbak leszünk majd vele. Mindezek mellett, – nyilván a belső -, az pedig full homológ és MNASZ által elfogadott!

Melyik eredményedre vagy eddig a legbüszkébb a pályafutásod alatt?

– Többször voltam már Kunmadarason bajnok, de mégsem arra vagyok a legbüszkébb. Legjobban a Domaháza-Zabar versenyre vagyok, ahol negyedik helyezett lettem, egy kb. gyári autóval még 2009 vagy 2010-ben… Hegyen is voltunk és sok erős autó mellett is sikerült olyan jó eredményt elérnünk akkor.

Mit lehet még kihozni ebből az autóból?

– Hát egy jóval erősebb motorral, jóval erősebb lenne az autó is, ami nem titok, hogy gondolkozunk egy új motorcserén is, de még meglátjuk meddig ér az a bizonyos takaró. Futóműben is lehetne még változtatás, de egyenlőre azzal semmi probléma sincs.

Milyen tervek vannak az idei évre?

– Hamarosan benne lesz a váltó, mindenképpen tesztelni szeretném, vagy az utcán valami tempósabb résznél, vagy Kunmadarason. Nem titok az sem, hogy a Rally3-as bajnokság lenne az idei cél. Miskolc még sajnos nem 100%, de ki tudja, Egerbe már jó lenne indulni, nagyon rá szeretnénk állni a hegyi versenyekre! Persze mindezek mellett Kunmadarasra is szeretnénk menni.

Köszönet a családomnak, akik mellettem állnak és támogatnak, szurkolnak!

Hirdetés
Hirdetés

Ezt is olvasd el!

spot_img