spot_img

Van még hová fejlődni, de jó az irány

Hirdetés

Morber Attila a tavalyi évben sokáig fontolgatta az autó eladását, végül aztán szerencsére meggondolta magát és teljes erővel vetette bele magát a 2021-es Orfű Rally gyorsasági szakaszaiba. 

Sokáig tervezted eladni az autót, most mégis ezzel szálltál harcba a Rally3-as bajnokság idei első versenyén. Meggondoltad magad?

Az autó eladását meggondoltam – kezdi a beszélgetést Morber Attila. – Az idei évre szereltünk a kocsiba egy GTI motort. Muszáj volt,a régi N-es motorral nem tudtunk versenyezni a P11-es kategóriatársakkal. Vannak még kiküszöbölésre váró hibák a kocsin, de azon vagyunk, hogy megoldjuk.

Az első gyorsasági után az autóba beszűrődő füstre panaszkodtál. Mi volt a gond?

A verseny első körében az első fékek valami ok folytán elégtek és ennek a füstje jött be a kocsiba. Azt hittük kigyulladt valami, így kicsit visszavettünk a tempóból. A beíró után láttam, hogy fémig lekopott a betét, de menni kell tovább, hiszen van még két gyorsasági és utána szerviz. Ezek után a Hetvehely és az árpádtetői gyorsaságin minimális hátsó és motorfékkel mentünk. A szervizcsapat hamar kicserélte a betétet és mehettünk tovább.

Mi történt veletek a verseny további szakaszain?

A többi gyorsasági szakaszon a motor felszívta az olajat és füst formájában távozott a kipufogón keresztül. Elsőre azt hittem a motornak annyi. Szerencsére nem így lett. A tempóból azért visszavettünk, féltettem az erőforrást.

A kategória negyedik helyén végeztetek, egy igencsak kemény küzdelem után. Kedvet kaptál a mihamarabbi folytatáshoz?

Sikeresen beértünk a célba a negyedik helyen. Sajnálom, hogy sokan kiestek a kategóriából. Van még fejlődni valónk a kocsival, de jó az irány. Köszönöm a segítséget a szervizcsapatnak, a motorépítést Guzi Róbertnek és a többieknek.

 

Hirdetés
Hirdetés

Ezt is olvasd el!

spot_img