Hadik András: Magyar bajnokok lettünk újra, tehát összességében elégedett vagyok

Bár a Covid19 járvány miatt késve és kissé átszervezve indult a szezon, de kijelenthetjük a szezonzáró Mikulás Rally után, hogy várakozáson felül sikerült lebonyolítani a futamokat 2020-ban. Idén is hirdettek bajnokokat az abszolútban, a kategóriákban és a kupákban. Ezúttal Hadik Andrást az abszolút magyar bajnokot kérdeztük.

Hogyan álltatok neki a szezonnak,milyen felkészülés előzte meg azt?

A 2020-as szezont a Kumrovecz rallyval nyitottuk, hogy felkészülhessünk az itthoni bajnokságra, hiszen nem titkolt célunk a magyar bajnoki cím visszahódítása volt! Horvátországban rajtoltunk tehát idén először, hogy az új MKII-es Fordot még jobban megismerjük. Ugyan ezt tesztek keretében is megtehettük volna, de a versenykörülmények azért mégiscsak más érzést adnak. A versenyt, -ami egyébként beleszámított a CEZ értékelésbe is- sikeresen teljesítettük,s Krisztián is visszarázódott a kényszerszünete után.

Így, hogy már túl vagyunk a bajnokságon, hogy látod, mit sikerült megvalósítani az előzetes tervekből és mit nem?

A vírus miatt nehéz volt megjósolni, hogy lesz-e egyáltalán itthon bajnokság. Nagyon örülök, hogy végül sikerült ennyi versenyt megrendezni, rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk az autóról aszfalton és murván egyaránt. Végül magyar bajnokok lettünk újra, tehát összességében elégedett vagyok.

Melyik volt idén a kedvenc futamotok és miért?

Minden évben nagyon várjuk a miskolci futamot, hiszen ez nekünk hazai verseny, s itthon az egyik kedvencem is! Rengeteg barátunk látogat meg minket ilyenkor a szervizparkban is, s öröm hazai rajongók előtt versenyezni, hisz borsod tényleg a hazai rally egyik fellegvára. Sajnos idén ez csonka verseny volt.. Nyíregyháza rallyra gondolok még vissza kellemes emlékként, az egy igazán nehéz verseny volt, amit sikerült megnyernünk, s át is vettük a vezetést a bajnokságban.

Melyik verseny volt ami a legkomolyabb kihívást állította életek és mi volt az a nehézség amit meg kellett oldani?

A parasznyai versenyen összetörtük a Fordot, ami meglehetősen csúnyán nézett ki, de szerencsére a csapat segített és kevesebb, mint egy hét alatt új autót építettünk, hogy elindulhassunk a Vértes rallyn. Ez a bajnoki futam azért okozott némi kihívást, mert itt még a zúzódásokból visszamaradt enyhe fájdalmakkal is meg kellett küzdenünk, de végül dobogós helyen végeztünk!

Hogyan működött a technika a mögöttetek hagyott futamokon?

Egész évben próbálgattuk a megfelelő beállításokat megtalálni az autón, az adott versenyekre. Összességében nagyon elégedett vagyok az autóval, bizonyítottan gyorsabb is elődjénél.

Mi volt a csúcs és mély pontja a 2020-as szezonnak?

 A mélypont a parasznyai esés volt, a csúcs pedig természetesen a bajnoki cím.

Mennyire vagytok elégedettek a saját teljesítményetekkel?

Én azt gondolom, hogy az év kezdetén voltak hibáink, mint például a Salgó Rally, ahol lecsúsztunk az útról, de az év második felében a szerencse is mellénk állt, nyertünk futamot is és a végén miénk lett az arany, így elégedett vagyok.

Mutasd be a csapatodat és azokat akiknek köszönettel “tartozol”?

Köszönettel tartozom a családomnak, partnereinknek, a csapatomnak, akik jóban, rosszban mellettünk állnak, Krisztiánnak és Nikinek és az összes szurkolónknak!

Mit hozhat nektek 2021, vannak e már tervek amik publikusak?

Egyelőre még az idei évet próbáljuk kipihenni, aztán januárban majd elkezdünk tervezgetni a lehetőségek tükrében!

Köszönöm a riportot és meghitt ünnepeket kívánok mindenkinek!

Comments are closed.