ORB

Verseny, verseny hátán

Miskolcon a Tábori Ákos – Szegő János páros mindent megtett a jó eredményért a hazai versenyükön. Nyertek gyorsasági szakaszt és álltak a hármas kategória második helyén is, majd végül a harmadik helyen végeztek. Aztán a következő héten, az Opatija Ralin új környezet, teljesen egyedi pályák várták Ákost, és Nagy Attilával is ez volt az első közös versenye. Folyamatosan javultak az időeredményeik, ahogyan megismerték a pályákat úgy gyorsult a páros.

Bár még csak a második versenyen vagyunk túl a bajnokságban, nálatok a csapaton belül már most voltak személyi változások.

–  Igen, Bartha Nándi a Rallye2-ben riogatja ellenfeleit, így a miskolci megmérettetésen Szegő Jani segített nekem és nem keveset, amit itt is köszönök neki. 😉

Szombaton mintha egy kicsit óvatosan kezdtetek volna. Ez betudható volt a rossz minőségű pályáknak is?

– Sajnos valóban nem túl harcosan kezdtük a versenyt, egyszerűen nem tudtam az első napi szakaszokra ráhangolódni… A pályák minőségével nem volt gondunk, valahogy most nekem nem feküdtek ezek a szakaszok.

Az első napi gyorsasági szakaszok újra az éjszakába nyúltak. Mennyire érzed magadat bátornak a sötétben?

– Sajnos kevésbé látok jól a sötétben, így ezzel mindig van kisebb fenntartásom, de azért már mentem többször sötétben, így tudtam, hogy mire számítsak!

Másnap visszaszereztétek a hármas kategória harmadik helyét. Elégedett vagy a hétvégén nyújtott teljesítményetekkel?

– Igen, a vasárnapi szakaszokat jobban is vártam és úgy érzem, hogy jobban is áttaláltunk rajtuk.  A teljesítményünket egyértelműen hullámzónak értékelem, de reméljük a hullám még továbbra is felfelé tart! 🙂



Miskolc Rali után az Opatija Ralin indultatok. Honnan jött az ötlet, hogy nevezzetek a versenyre, illetve mi történt veletek?

Opatija Rallye

– Tavaly is ellátogattunk egy-két Mitropa futamra és ezt az idei évre is terveztük. Lovász Paliék neveztek a versenyre és gondoltuk, hogy csatlakoznánk hozzájuk erre a külföldi kiruccanásra! Nagyon jó verseny volt, gyönyörű környezetben! Minden percre pontosan történt, szokatlan is volt ez számunkra az előző hétvége után… Sajnos itt nem értékeltek minket külön, így az R5 és R4-es autókkal is egy kategóriába tartoztunk. Abszolút 13. helyen végeztünk, amit itt is a második “munkanapon” sikerült összehoznunk Nagy Attilával az oldalamon.

Partnereink:
Alfa-Ker Bt.
Steel-Land 2000 Kft,
Kristály Kft,
Supersprint Kft,
Sport Bau Trade Kft,
Fe-Voda Kft,
BMB Work 
CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus

Comments are closed.