Túl vannak a túlélőtúrán

Bár Lángi Attila szereti az Eger Ralit, az idei év a technikai problémák miatt nem lesz emlékezetes a számára. A BMW-s srácok összefogásának köszönhetően Attiláék is célba értek és őrültek annak, hogy nem ment teljesen tönkre a Z4 motorja. A következő versenyen nem indulnak, de nem az autó miatt… Attilát kérdeztük a távolmaradás okairól a két verseny között. 

Új év, új navigátor, új ruhába öltöztetett autó. Egy pár mondatot halhatunk tőled az uborkaszezonban történt változásokról?

– Sziasztok. Sorjában… Új év. Igen, ez évente egyszer így alakul. 🙂 Új navigátor. Igazából a régi navigátoraim közül senki nem akarta tovább égetni magát, úgyhogy nem vállalták a további közös szereplést. 😉 Viccet félretéve sorjában. Csimpike a terepralira koncentrál, Csövi már rég kiszállt, majd egy időre visszaszállt, de megszületett a kislánya, most arra szenteli a szabadidejét, Ricsike mostanában másra koncentrál, úgyhogy navigátor nélkül maradtam. És mivel egyedül nem indulhatok, ezért kerestem a lehetőséget és így sikerült Ádámra szert tenni, ami mindazonáltal, hogy nem sikerült pályafutásunk csúcsára érni, nagyon kellemes meglepetés volt. Nagyon profi a srác és azt gondolom, hogy a további együttműködésünk nagyon pozitív irányba viszi majd a versenyzésünket, örülök neki, hogy vállalta velünk az évet. Új ruha. Minden évben új a ruha és minden évben a végén derül ki, hogy hogy fog kinézni, most ilyen lett… Reméljük tetszik!!! 🙂

Nyugtassuk meg a pályák szélére kilátogató nézőket, hogy Lángi Attila stílusa viszont a régi marad! 🙂

– Remélem volt stílusom és remélem, hogy ez nézői szempontból csak egyre jobb lesz, habár ezen a versenyen ez nem mutatkozhatott meg…

Szokás szerint az Eger Ralival kezdődött az idei bajnokság is. Szereted a Heves megyében rendezett versenyt?

– Eddig szerettem. Most is bejöttek a pályák, habár Szuha sokba került a pénztárcánknak, még úgy is, hogy lassan mentünk. Mi lett volna, ha tudunk sietni… 🙂

Milyen kalandokban volt részetek a verseny három napja folyamán?

– Nem részletezném agyon, ez nem kaland volt, hanem túlélőtúra. Komoly elektromos problémák támadták meg a kis kocsit, végig forrt a vizünk, rángatott az autó, nagyon spórolni kellett a technikával. Nem éltem meg jól, nem tudtam mi lehetett a hiba, aztán kiderült, hogy a töltés rakoncátlankodott, túltöltött és az elektronikák védve magukat 16 voltnál lekapcsolnak, de a generátor 14 és 18 volt között ugrálva töltött… Aztán később, mikor füstbe borította a kocsit a félig égő akkumulátor, akkor kezdett összeállni a kép, de ez a szombati utolsó előtti gyors utáni etapon derült ki, így aznap már nem tudtuk orvosolni. Etapon segítettek Novák Balázsék és Tajmel Tibiék betolni a kocsit, kaptunk kölcsön Busmantól aksit, generátort (most már tudom) Novák Balázstól, a logisztikában sokat segített Temesvári Laci, úgyhogy egy nagy összefogás eredménye volt, hogy egyáltalán tovább tudtunk menni. Aztán vasárnapra megérkezett a vesekövem is és tetézve a bajt “vanos” hibánk is lett (gondolom nem bírta a mágnesszelep a 18 voltot), úgyhogy ez csak a dióhéj volt, de nagyon nehezen viseltem, hogy egyfolytában a technikára kell figyelni, kicsit sok motor ment el ahhoz mostanában, hogy ezt is kidobjuk…

Mennyire bosszant, hogy nem sikerült megnyernetek a kategóriátokat?

– Semennyire. Örültem, hogy nem ment teljesen tönkre a vas, hisz le is éghetett volna.

Láthatunk a Miskolc Ralin, vagy más “elfoglaltságod” lesz a verseny időpontjában? 🙂

– Nem, “sajnos”. Épp szülni, meg tejfakasztó bulizni fogunk! 😉

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Metró Reklám Kommunikációs Kft., Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

Comments are closed.