Szerződtetnék Fortunát

Szombathelyhez hasonlóan a Székesfehérvár Rallye is csak három gyorsaságit adott a Pethő – Holecz párosnak a csomagtartóban elszabadult a pótkerék miatt, ami leütötte az elektromos benzinszivattyút, így feladni kényszerültek a versenyt… A srácok már gőzerővel a Veszprém Ralira készülnek.

Pethő István: A versenyre való felkészülés teljesen jól zajlott, ki akartunk próbálni sok új, másoknál bevált beállítást. A gumiválasztás most eszméletlen lett, bár szoktuk az új tényezőket, viszont most nem az áttétel, hanem egy testkábel okozta a vesztünket. 😞 Első gyorsaságin ismerkedtünk az autó újnak mondható paramétereivel, de a kettes és sajnos az ominózus harmadik gyorson nagyon ráéreztünk a tempóra és a kocsira. A harmadik gyorson most nem a cél után álltunk meg 200 méterre, hanem előtte 200 méterre mivel a pótkerék leütötte a benzin pumpát, ami még működött volna, csak a testelése szűnt meg az alkatrésznek, ezáltal néha ment amikor érintkezett, néha nem. Az autó bedadogott állítólag már a kiesésünk előtt is és fogalmunk nincs mióta csinálhatta, mert mi úgy véltük a párás idő miatt megy az autó gyengébben. Sajnos kiállni kényszerültünk, mivel először más hibára gondoltunk és sok időt bent hagytunk emiatt. Veszprémen reméljük már tényleg rajtunk fog múlni és a technika mellett Fortuna is az oldalunkon fog állni!”  🙂

Holecz László:  “Igazából a Szombathely Ralin az autón nagy sérülések nem keletkeztek, csak a difi ment tönkre, így csak azt kellet rendbe rakni. A futóművet átállítottuk aszfaltra, szombat reggel még Bodnár Attila finomított a motoron, amíg mi pályát írtunk. Azt gondolom, hogy a pályákat sikerült jól felírni, Csákberény kicsit necces volt, de itt is sikerült kétszer menni, nagy segítség volt a tavalyi itiner. (Itt szeretném megjegyezni, hogyha itiner szerint egy irányba lehet tréningezni, miért jönnek velünk szemben?) Az első gyors olyan semmilyen volt, most más gumi márkával mentünk, így inkább tapogatózás lett. A második szakasz érzésre már jó volt, kezdtük megszokni a gumit is, így az a gyors már vállalható volt. A harmadikon jött a fekete leves: a cél előtt kb. egy kilométerrel elkezdett dadogni az autó és nem ment, de megpróbáltunk kigurulni, de sajnos a cél előtt háromszáz méterre félre kellet állnunk… Elsőnek biztosíték nézegetés volt a program, majd hátra a csomagtartóhoz, ott láttuk, hogy ismét elszabadult a pótkerék, (Szombathelyen is… ☹) ami letépte az elektromos benzinszivattyú testkábelét, amit sajnos nem tudtunk hová visszakötni, így feladni kényszerültünk a versenyt! Több időt kell belefektetni az autó felkészítésébe, hogy ilyen problémákat ki tudjunk zárni. Veszprémben találkozunk, úgyhogy mindenki vigyázzon!” ✌😁


Comments are closed.