ORB

Strandolás helyett inkább versenyeztek

Felemás hétvégén van túl a PSZA Motorsport csapata az extra forró Baranya Kupa után! Szőnyiék remekeltek a Historic mezőnyében, Szabóék pedig a Rallye2-ben mutatták meg újra az oroszlánfogukat. Mészárosékat sajnos a defektek hátráltatták, míg Tóth Ottóék motor probléma miatt nem látták meg a kockás zászlót.

Szabó Árpád: Küzdelmes hétvégén vagyunk túl… Tudtuk, hogy a meleggel lesz gondunk és életben kell tartanunk az autókat és a pilótákat egyaránt. Azt gondolom mindenki maximálisan kitett magáért a csapatból és csak gratulálni tudok a srácoknak. Bízok abban, hogy ezt a lendületet a következő versenyre is át tudjuk vinni. Sajnos ezen a hétvégén Mésziéket és Ottóékat kicsit hátráltatta a technika, de ezek megoldható dolgok.

Szőnyi András: Sikeresen célba értünk a Baranya Kupán, az abszolút 3. és kategória 1. helyen. Maximálisan behoztuk a lemaradásunkat, amit az első gyorsaságis bakival, – az átbeszélő hibája miatt – összeszedtünk. Lehetett volna jobb is, de így is örülünk, a tempónk megvolt. Ha jól emlékszem, a tizenötödik helyről sikerült ide feljönnünk. Mentettük, ami menthető, de mégis élveztük közben a versenyt. Köszönjük a szervezőknek, hogy itt lehettünk. Köszönet a szervizcsapatomnak, hogy egy váltócserét és egy önindítócserét ott helyben, nagyon hamar és tökéletesen megoldottak. A PSZA Motorsportnak meg a mérnöki tanácsokat és a beállításokban való segítséget köszönöm. Én csak autóztam, amennyit tudtam. Következik a Budapest Rally, amire készülünk.

Szabó AttilaA balul sikerült Veszprém​ rali után kétséges volt az indulásunk a Baranya kupán, mivel a versenyidőpontok bizonytalansága miatt, az állandó módosítások, komoly anyagi kihívások elé állítanak. Sikerült megoldanunk, hogy részt tudjunk venni a hivatalos teszten is, érzésre jól be tudtuk lőni a kocsit. Úgy éreztük jó itinert írtunk, eddig csak Hetvehelyről volt tapasztalatunk, de az összes pálya tetszett. Megérte aszalódni a nagy melegben, strandolás helyett. Szombaton még próbálgattuk a kocsit, figyeltük a viselkedését. Versenykörülmények között jöttünk egy közepes tempót, így mentünk a jól megérdemelt éjszakai pihenőre. Vasárnap sikerült átvennünk a kategória 3. helyet, amit a második kör közepéig tartani is tudtunk, mikor is beestek előttünk és meg kellett állnunk, majd a következő rádiós pontnál újra megálltunk, tájékoztattuk a sportbírót, de már értesültek róla, így egy átlag időt kaptunk. A második szervizbe késtünk 5 percet, amiért jutalmul kaptunk 50 mp büntetést, amit szerettünk volna a verseny végéig ledolgozni, de sajnos a töltés problémánk miatt, ami a késést is okozta, nem tudtunk gyorsulni. Sőt inkább egyre szenvedősebb lett a vége számunkra. Így be kellett érnünk a kategória 4. és az abszolút 10. hellyel, aminek utólag örülünk, hiszen a kitűzött célunkat, miszerint célba érünk, teljesítettük. Sok kilométert tudtunk megtenni a technikával. Nagyon köszönjük a PSZA Motrosportos fiúk munkáját, megküzdöttek ők is a meleggel, rajtuk is múlt a sikeres célba érkezésünk.

Mészáros Attila: A nagy várakozás ellenére pech sorozatok közepette telt a verseny. Az első etapon rögtön kaptunk egy defektet, majd a gyorsaságikon sorozatos műszaki hibák nehezítették meg a dolgunkat. Mindezt megkoronázta egy újabb defekt a gyorsaságin… Szóval ez a verseny nem úgy sikerült, ahogyan terveztük, de örülünk, hogy célba értünk. Mindezt a jó szervizcsapatnak köszönhetjük, hogy ilyen gyorsan megoldották a problémáinkat. A következő versenyre a Budapest Ralira már most gőzerővel készülünk!

Tóth Ottó: Hatalmas izgatottsággal vártuk a Baranya kupát de sajnos ez csak 4 gyorsasági szakaszig tartott ki. Még nem tudjuk mi okból de, sajnos a motorban valami megállt és emiatt feladni kényszerültünk a versenyre. Pedig nagyon kényelmes tempóban inkább taktikusan szerettünk volna menni és ennek ellenére nem sikerült, mert a technika ördöge beleszólt ebbe a forrón tálalt Mecseki versenybe. Remélhetőleg a napokban kiderül mi volt a probléma okozója és Budapesten teljesen kisimúlva tudunk támadni! Mindenkinek köszönjük a szurkolást és a sok képet!

Együttműködő partnereink:
Kasza Motorsport, LADA Auto Hungary, Chairpro Magyarország Kft., Vendrey és Társa Kft., Pánczél Kft., Ten-Line Kft., VirtechLabs Kft., Robitlág Bt., Dolphio Technologies Kft., KHF.hu, Ruhan Kft., SolarPro-Tech Kft., Fúzió Elektrótechnika Kft., Vegyél.hu, Multi Garage Kft., FoliaZ.hu, RS Felni.hu, Zöld autó, Extrémélmények.com, Maksiauto.hu, Kántor-Trans, Szakál-Metál Kft., Petersgumi.hu, Matricakell.hu

 

Comments are closed.