Rengeteget mosolyogtak!

A Mecsek Rallye prológján még nagyon haragudott az autóra Lángi Attila, másnap viszont már jókat csúszkáltak a saras gyorsasági szakaszokon, viszont egy defekt megakadályozta őket az előkelő helyezés elérésében a kategóriában. De mint tudjuk ez nem szegte Attiláék jó kedvét, és a verseny további részében rengeteget mosolyogtak az autóban Ádámmal. 
Mit jelent számodra a Mecsek Rallye fogalma?
– Mit jelent számomra a Mecsek Rallye – gondolkozik el a kérdésen Lángi Attila. Mikor újrakezdtük 2012-ben a versenyzést, akkor a Mecsek Rallye és a Baranya Kupa volt az év fénypontja… Majd kicsit később (mikor újra megrendezték) megosztott első helyre került az Ózd-Salgó Ralival és mai napig is ezek a versenyek a legjobban várt és legjobban szeretett versenyek. Viszont ha a hangulatát is belevesszük, akkor nekem még mindig a Mecsek a  “BEST” az évek folyamán. Nagyon kedvelem az itteni nézőket, szurkolókat, igazán jó hangulatot teremtenek (még ha furán hangzik is) a versenyautón belül és kívül, szeretek ide jönni kocsikázni!!! 🙂
Csütörtökön egy prológ, másnap pedig a saras, vizes gyorsasági szakaszok vártak rátok.
– Prológ… Elképzelhetetlenül haragudtam az autóra, a rajtdobogó után abban a tíz méterben ami a startig volt, meg akartam melegíteni a gumit, amit úgy hálált meg ez a “rocska”, hogy letört a háromból kettő differenciálmű tartó fül. Égtem már egy párszor, de ekkorát még soha… Igazándiból nem voltam ideges, jobb volt így, mintha másnap reggel a rajtban történik mindez, de a prológok számomra mindig nagyon fontosak, itt köszönünk el a számunkra már nem igazán értékes hátsó gumiktól és nagyon szeretjük a végén begyűjteni az elismerést, még ha nem is a legjobb idővel zárul számunkra ez a szakasz, azért szeretünk benne lenni a top öt gumifüstben. Ráadásul idén először partner lett volna az autó is, azt gondolom sikerült megtalálni az elveszett lovacskákat… Másnap mindenkinek sáros volt, ha lett volna eszünk, a pénteki napot intermédia gumin teljesítettük volna, de nem volt… Nem mondom, hogy nem volt benne rizikó, de az első gyors második kanyarjában fülig ért a szám, igazából nem hajtottuk halálra magunkat, de lehetett jókat csúszkálni, de azért a sok kihordás miatt nagyon óvatosnak kellett lennünk, nehogy beakadjunk egy fába. Aztán begyűjtöttünk egy defektet és ez elhozta a várva várt kategória végére hullást is… 😉
Szombaton egyszerűbb napotok volt?
– Sokkal… Tudtunk hátulról felzárkózni… A Tajmel-Gagarin kettőssel nem voltunk csatában, nem voltak űrtávolságra, de ahhoz hogy megcsípjük őket, ki kellett volna ugranunk a komfortzónánkból, de mivel nem volt értelme, (mint ahogy Temesvári Laciéknak sem a kerékkitörésük után) nem feszítettük csak annyira, hogy tudják elöl, hogy azért ott vagyunk, de Lacival ismét jókat meccseztünk… Én rohadtul élveztem és ismét a régi stílusban vezethettem (az előkerült erő miatt), Ádámmal is sok dolgot tanultunk egymásról, feltérképeztünk a kocsin egy-két gyenge pontot és idén először RENGETEGET MOSOLYOGTUNK!!! 🙂 
Sikeresen célba értetek és úgy tűnt, hogy az autó is egyben volt.
– Az autó karcmentes, (mínusz egy első lökhárító) a beállításproblémák kiküszöbölése folyamatban. Most marha jó volt vele versenyezni, csak ilyen hangulatú versenyekre vágyom már így öregkoromra, nem hiányzik már a folyamatos feszülés. Ha mindig így teljesítene a Z4, akkor biztos magabiztosabban mennénk bele a kicsit rázósabb helyzetekbe és az nagyon sok időt faragna a mi javunkra. Látszik, hogy nem vagyunk távol az elejétől (már a kategóriáétól) és könnyen borsot törhetnénk az orruk alá, ha nem azon járna a fejünk, hogy úgy is közbejön valami, minek sietni!!! De most feltöltődtem!!!
Nagy izgalommal tekintesz a nyíregyházi ERC verseny elé? Melyik szakaszt várod a legjobban?
– Feltöltődtem, úgyhogy szeretném kiszikrázni magam!!! 🙂 Remélem sikerül majd jól feldolgozni a pályákat, remélem leszek olyan bátor, mint szükséges, remélem sikerül megtalálni az arany középutat és nem sikerül bekerülni a EUROSPORT összefoglalóba egy hatalmas eséssel… Mindegyik gyorsaságit várom. Mád nagyon fekszik az autónak, de az összes nagy kihívás lesz, főleg a hosszuk miatt és remélem lesz oxigénsátor a gyorsok céljában…! 😉
Otthon hogyan boldogulsz az apai teendőkkel? 🙂
– Köszönöm a nem ralis kérdést. 🙂  Érdekes ez a nőuralom, otthon már tényleg megérkeztem, nagy magabiztossággal mondom, hogy azt teszem, amit szeretnének a hölgyek!!! 🙂 Jó érzés és kíváncsian várom, hogy hogy lehet ezt még fokozni!!! 🙂
Köszönöm Emíliának, hogy nem mondja, hogy apa maradj (mert nem tud még beszélni, de a szeme már azt sugallja, hogy “maradhatnál”) és köszönjük az otthoniaknak, hogy ezt a pár napot elviselik nélkülem, az olvasóknak pedig, hogy végigolvasták ezt a sok marhaságot! 🙂 Támogatóinknak pedig a töretlen bizalmat!!!
Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, Köztérireklám.hu, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

Comments are closed.