Pontokat gyűjteni jöttünk

Dudi az elmúlt években kötelező tartozéka volt az LR gáláknak, de idén ne tudott élni a meghívás lehetőségével, hiszen Bózsván volt jelenése a pontokat vadászva.
 
Az LR Gála helyett Bózsva. Nem fájt a szíved Máriapócsért?
⁃ Dehogynem! Kapartatós gumik összekészítve, a legközelebbi versenyhelyszín és óriási bulihétvége, de ennek most ki kellett maradnia. Bízom benne, hogy jövőre figyelembe veszik a versenynaptár készítésekor, hisz az LR dátum már februárban megvolt…

A megszokottatoktól eltérően egy Szuperspeciállal kezdődött a Bózsva Rallye3 futam. Mennyire tetszett ez nektek és hogyan sikerült?
⁃ Ha beülhetünk a KVP-be, az nekünk mindig tetszik. Amúgy tartottam tőle, mert az időmérés miatt sokat bukhattunk volna rajta. 4 utcai gumit tettünk fel, mert féltettük a versenyabroncsokat, de teljesen jók voltak oda. A versenyidőpont változtatása miatt a navigátorom munka miatt nem tudott részt venni itt, így a szervizes Jancsikánk próbálta lediktálni a szuperspeciált. Jó volt murván menni az erdőben a sok néző előtt, igyekeztünk látványosan és gyorsan átérni. Az időnk meglepően vállalható lett, abszolút 5. Én nem bánnám, ha minden szombaton lenne egy kis kedvcsináló a versenyek előtt csak ne számítson az eredménybe.

Nem mentetek rossz időt a murván, hogyan feküdtél és hogyan ébredtél másnap?
⁃ Igazából nagyon feszült voltam, hogy Norbinak el kellett mennie. Úgy éreztem, hogy az itinerünk nem sikerült jól és az SS előtti kapkodás még csak tetézte ezt. Az, hogy az erdőn egész jól áttaláltunk kicsit megnyugtatott, de kedvetlen maradtam. Betettük a kocsit a parc fermébe és hazamentünk a szállásra. Ott szerencsére a lányok rábeszéltek, hogy menjünk kicsit sétálni, talán az billentett vissza és megnyugodva várhattam a reggeli rajtot.

Rendhagyó módon nyolc gyorsasági várt rátok. Hogyan sikerült a napotok?
⁃ Az első gyors rajtjában slicken állva elkezdett esni az eső és ráadásul 3 percet vártunk is ott. A közepén nagyon esett és néhol már az egyenesben húztam egy kézit, hogy ne az orrát tolja el. Itt rengeteg időt spájzoltunk be sajnos. A kettesen már láttuk, hogy a kevésnek mondható végsebességünk miatt ez nem lesz a mi napunk, de megbeszéltük, hogy rajtunk nem fog múlni. A motorunk előtt le a kalappal, mert rengeteget mentünk folyamatos nagy fordulaton. Az idő is változatos volt és az utolsó két gyorsot intermediaten teljesítettük. Tanulságos nap volt, örültünk, hogy minden gyorsot megtartottak és mi pedig célba értünk.

A pálya szélén állva úgy gondoljuk jót tett a versenynek, hogy a Déli régiós srácok eljöttek erre a futamra. Nektek mennyire volt inkább fejtörés a tempójuk mintsem öröm a jelenlétünk? 😀
⁃ Személy szerint én nagyon örülök nekik, még ha ez kupánkba is kerül. Fejlődni mindenkinek egy erős mezőnyben lehet, itt nem elég biztonságit menni, feszegetni kell a határokat. Ösztönöznek, bízom is benne, hogy elkapjuk idén Őket valahol és lesznek jó csatáink. Mondjuk tény, hogy volt olyan időellenőrző, ahol nem értettem hogyan lehet annyi idő alatt átérni…

Hogyan álltok a bajnokságban és mi lehet még az elérhető cél idén?
⁃ A bajnokság állását sokan szeretnénk látni, jó lenne tudni, de pontosan nem tudjuk. Talán az északi régióban a 4. kategóriában és az RWD2 kupában a dobogón vagy annak közelében vagyunk, de én már azt sem tudom, hogy ki melyik régióban versenyzik. Célként jó lenne, ha az év végén fel is állhatnánk valamelyik dobogó valamelyik fokára, de Sajókaza nekünk szinte biztosan kimarad, így kevés esélyt látok rá.

Köszönjük a segítségét a partnereinknek: – M&M Technik Szerszámtervező és Fémmegmunkáló Kft., Technoline Homlokzatrendszer Kft., Cseró Járműcentrum Kft., Kálmán Bútoripari Kft., Főnixtuning, RallyFeeling.hu, VizsiDesign, Hajóka János ev., EastMotorsport Kft.

Comments are closed.