Pardi Kata: “Valljuk be, ez nem épp egy nőies sport.”

11390485_10206563665547517_8107489738324578979_n

Aki egy kicsit is ismeri a Magyar Rally szereplőit az tudja, hogy párodnak Keszthelyi Robinak navigálsz. Emlékszel még az első közös versenyetekre?

– Sziasztok! Nem gondolom, hogy valaha is el fogom felejteni! 🙂 Rettenetesen izgultam! Bár előtte Kenderesi Árpi mellett már ültem versenyautóban, mégis az ember azt hiszem a párjának még inkább meg akar felelni és ez először izgalommal töltött el. 2 éve Orfű volt az első közös versenyünk, elsőként a Felicia Kit Car-ral. Új autó, új navigátor. Robinak se lehetett könnyű, de megbirkóztunk a feladattal és azóta is összhangban ülünk egymás mellett. 🙂

Milyen tervekkel indultatok neki a 2016-os évnek?

– Rallye 2-ben már nem tudunk indulni az új szabályozásnak köszönhetően. Így teljesen homológ felszerelésekkel bővítettük az autót, ami így Rallye 1-es gépkönyvet kapott. Lesz lehetőségünk választani, hogy ORC-n vagy ORB-n akarunk indulni. Székesfehérváron, Baranya kupán, Mecsek Rallye-n és talán Szombathelyen is megmérkőzünk az aszfalttal.

V01

Hogyan szoktál felkészülni egy versenyhétvégére?

– Leginkább megpróbálok pihenni, persze ez az adrenalin túltengésnek köszönhetően nem mindig jön össze. A környékbeli pályák miatt már nem izgulok annyira, hiszen rengeteg lehetőségünk van újra és újra végig járni azokat és általában élünk is a lehetőséggel. A messzebbre eső versenyeknél pedig megteremtjük az időt hozzá. 🙂

A múlt hétvégén volt az első versenyetek az idei évben Orfűn. Sajnos hamar befejeztétek a versenyt…

– A technika ördöge sajnos szeret velünk csúfosan viccelődni. Új Proflex gátlóinknak köszönhetően az Astra futóműve olyan lett, mintha gokartban ülnénk. Gyönyörűen siklottunk az úton. Egy dolog hibádzott, a váltónk. Sajnos már közvetlen a rajt után, Robinak nem volt könnyű dolga, hiszen a 3-as és 5-ös sebességet ugyan be tudta tenni, de csak kerregett, majd kiderült, hogy eltört a léptető villánk. Így kénytelenek voltunk feladni a versenyt, mert a technikás pályán a 3-as az egyik legfontosabb sebességfokozat.

V01-3

Sosem játszottál el még a gondolattal, hogy helyett cseréltek az autóban Robival? 🙂

– Egyszer-kétszer viccelődünk a gondolattal, de egyelőre ez marad csak elvi síkon. 🙂

Van hátránya a raliban annak, hogy nő vagy?

– Valljuk be, ez nem épp egy nőies sport. Bár én sem riadtam meg soha a fiús dolgoktól! Ugyanúgy neki állok pakolni és cipekedni egy szerviz felállításánál, mint bármelyik férfi, persze a legtöbbször ki is veszik a kezemből, mondván, majd ők megcsinálják. Talán ezt az egy hátrányát vettem észre, de úgy gondolom, ennél nagyobb ne is legyen! 🙂

Mi lesz a következő versenyetek?

– Nagyobb szabású versenyünk, ha minden jól megy Szombathely lesz, sprinten pedig Magyarbólyban teszteljük az autót és az ottani közönséget.

Köszönet a támogatóinknak és a Ke-Ke Racing Team egész csapatának!

42e1bfa5-6fc8-4300-b66f-103ca4bd38d0

 

Leave A Reply