Nem hálálta meg a stopper…

Bár Hulmann Gábor részleteiben ismeri a Székesfehérvár Rallye pályáit, mégsem tudott olyan időket autózni a szakaszokon amivel maradéktalanul elégedett lehetett volna. Beugró navigátorával Jozipovics Timivel, jó hangulatban versenyeztek, de elmondása szerint aszfalton még van hova fejlődni. 

Mennyire ismerted a Székesfehérvár Rallye pályáit?

– Az idei Székesfehérvár Rallye szakaszai nem voltak teljesen ismeretlenek számomra, Kincsesbányából és Oroszlányból is egy 2-2 kilométeres szakaszon volt már alkalmam sprint versenyen indulni. Csákberényen egy alkalommal már majdnem egy teljes gyorsot sikerült teljesíteni, akkor azonban egy kanyart kicsit túlvállaltam és nem sikerült a célba érés.

Erre a versenyre változás történt a navigátori ülésben.

– Zsolti állandó navigátorom egyéb elfoglaltsága miatt, a navigátor ülést Jozipovics Tímea foglalta el és nagyszerűen vette az akadályokat. Hamar összhangba kerültünk és nagyon jó hangulatban versenyeztünk!

Mi történt veletek az öt gyorsasági alatt?

–  Az első gyorsaságin sikerült nagyon jó időt jönnünk ezen egy picit meg is lepődtem, mert az autó mozgása nem volt tökéletesnek mondható, mivel túl keményre állítottam a teleszkópokat. A másik két gyorson elfogadható volt a teljesítményünk és az első kör végén a negyedik helyen álltunk a kategóriánkban és a Lada Kupában is harmadikok voltunk. A második körre sajnos rontottunk a maradék két gyorsaságin, igaz csak 3-4 másodpercet, de nem nagyon értettem, mert úgy tűnt nekünk az autóban, hogy sokkal összeszedettebben megyünk. Lehet sokat csúszkáltunk és ezt “nem hálálta meg a stopper”! 😁

Ha az időket nézem, mintha a kincsesbányai szakasz feküdt volna nektek a leginkább.

– Elégedettek voltunk a teljesítményünkkel, mert nem kaptunk már annyit a kategóriatársaktól aszfalton, mint Miskolcon, de van hova fejlődni és ez a célunk az idei évben! Kincsesbányán viszont valóban jókat jöttünk!

Az abszolút tízbe nem sikerült beérnetek, viszont egy kategória bronz így is összejött!

– Nem maradt bennem hiányérzet amiatt, hogy nem sikerült az első tízben végeznünk az abszolút értékelésben, nehéz verseny volt és ebből kihoztuk a maximumot. Szombathely után mindenki várta, hogy ismét a dobogóért csatázzunk, de sokat kell még tanulnom, hogy minden pályán versenyképes legyek! A nap végére a kategória negyedik és a Lada Kupa harmadik helyet sikerült elérnünk! Veszprémre ismét próbálunk minél előrébb végezni az értékelésekben! 

Támogatóink: Mozaik Áruház; Tutto Bene Scarpe; Brand Shop; Oxxo Energy Drink; Kaposi Transport; Kor-Fel; Bajor Motor; Németh Ottó autófényező; Pacskó Autószervíz; Dekorland; Johns Pub; Exclusive Ingatlan; Invest; Platán Kft; Gaben Autó; Vibex Hús; Fast Autó Kft; Szedi Bau Homokszórás Keszthely; Taneco Kft;

Comments are closed.