ORB

Nem adták fel és majdnem nyertek

Berkiék a szombati napot a sok baleset láttán eléggé elspórolták, viszont másnap összeszedték magukat és beértek a kategória második helyre, teljesen idegen pályán, sok helyen átbeszélő nélkül aktivitizve.

Mielőtt rátérnénk a Miskolc Rali eseményeire, egy pár mondat erejéig kanyarodjunk vissza az Eger Rali történéseire.

– Eger volt számunkra az első ORB verseny ahol szinte problémamentesen végig tudtunk menni a célig! Elsősorban ez volt a célunk, de aztán az erős mezőny ellenére sikerült első nap jól bekezdenünk és kategória első helyen fejeztük be a szombati napot. Ezt az eredményt a második napra be kellett osztanunk, a tempóból nem visszavéve! Voltak idegen pályák is de ez nem volt számunkra hátrány. Nagyon hosszú fárasztó verseny volt, de megérte.

Milyen tervekkel érkeztetek Miskolcra, illetve mennyire ismerted a pályákat?

– Miskolcra szintén úgy érkeztünk, hogy problémamentesen végigérjünk. Úgy gondoltuk ilyen jó autókkal és pilótákkal nem tudjuk felvenni a versenyt. Hat idegen pálya várt ránk amin még soha nem mentünk, ráadásul ezekre a rossz minőségű dobálós gyorsokra az én autómnak nem jó a futóműve.

Az első napotok egy túlélőverseny volt…

– Az első nap első gyorsasági szakaszán nem ért le a mögöttem rajtoló Balla Tomi. Elég nagyot estek… Ezután, meg a rengeteg hír hallatán, hogy mennyi totálkár történt, azt mondtam nekem ez nem hiányzik menjünk haza. Végül úgy döntöttünk maradunk és szépen kullogunk a negyedik helyen, amit végül is terveztünk.

Másnap sem volt egyszerűbb a helyzetetek, de derekasan küzdöttetek a számotokra ismeretlen pályákon.

– Második nap ezekre a balesetekre nem gondolva összeszedtük magunkat. Az első kör után már a harmadik helytől pár másodpercre voltunk csak lemaradva. Aztán a következő három kör annyira jól sikerült, hogy feltornásztuk magunkat a második helyre. Sajnos az első helyezett a második napot 40 mp előnnyel kezdte hozzánk képest, ebből csak 35 mp-et sikerült lefaragni. Még egy gyors lehetett volna hibamentesen és akkor megvan az első hely. Teljesen hibamentes azonban nem volt mind a két nap, mert az átbeszélőnk közben feladta a szolgálatot, de a navigátorom, feleségem nagyszerűen megoldotta a problémát a teljesen idegen pályákon. Mutogatta milyen erősségű kanyar következik, mikor kell fékezni és mikor kell padlón átnyomni. Nagyon ügyesen feltalálta magát.
Féltem a 18 km-es gyorsaságitól és Bükkszentlaszló-Bükkszentkereszttől is, de a kedvenceim lettek.😄

Miskolc rally utolsó gyors 🙂 Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt

Közzétette: Berki-Antal Szandra – 2018. május 4.

Kategória második hellyel távoztatok a borsodi megyeszékhelyről és az abszolútban is a középmezőnyben végeztetek. Következik egy murvás verseny, a szombathelyi Iseum Rallye. Bevállaljátok a megpróbáltatásokat a “Bömössel”?

– Kategória második helyezettként értünk célba, amire nem számítottunk. Erre nagyon büszkék vagyunk és nagyon örülünk neki! Elvileg vezetjük a kategóriánkban a bajnokságot, így menni kell murvás versenyre is, hogy megtudjuk tartani ezt a helyezést. 😄

Köszönet támogatóinknak: Gagarin Autó Kft., Macon winch., Alaska ice.
Ezenkívül a családnak, barátainknak, a szervizcsapatnak, valamint mindenkinek aki izgul értünk és szurkol nekünk!

Comments are closed.