Miskolc után még motiváltabbak lettek

Sajnos a miskolci versenyről nem a legszebb emlékekkel távozott a Bacsa Tamás – Hanyik Gergely páros. Viszont a srácok és a csapatvezető Kósa András sem adta fel, a Székesfehérvár Ralin újra rajthoz álltak és a jó eredmény sem maradhatott el. Tamással beszélgettünk a verseny utáni napokban. 

Egy pár mondat erejéig térjünk vissza a Miskolc Ralin történtekre.

– Nagyon nincs mit szépíteni a helyzeten, ha ezt tenném, csak magamat csapnám be. Hibáztam! Sok volt, tanultam belőle. Pozitívan tekintek a jövőbe és még motiváltabb vagyok.

Az autót nem sikerült sajnos a Székesfehérvár Rallye rajtjáig helyrepofozni…

– Először is szeretném megköszönni Lovász Pál csapatának, hogy pozitívan állnak hozzánk a történtek után is és bíznak bennünk. Ezt nagyon jó érezni, igazán profi csapatról van szó. Annak ellenére, hogy az autó átvizsgálása és újraépítése precízen haladjon, vele párhuzamosan, minden lehetőséget előteremtettek és nem volt kérdés az, hogy rajthoz tudunk-e állni a székesfehérvári versenyen.

Volt időd megszokni az “új” autót?

– Sok választásunk nem volt, gyorsan kellett alkalmazkodni a helyzethez. Mindig is szerettem a kihívásokat, de ettől függetlenül a csapat lehetőséget adott az autó tesztelésére, ami mindenképpen nagyon hasznos volt. Alapból egy nagyon jól beállított autót kaptunk. Mindig azt mondják, a jót könnyű megszokni.

Az első napotok hogyan sikerült?

– Mivel az első napon három egyforma gyorsasági zajlott, így a fokozatosság elve szerint próbáltunk autózni, amit úgy gondoljuk, tudtunk is teljesíteni. Személy szerint nekem nagyon tetszenek a székesfehérvári pályák kivétel nélkül, igazán fickós szakaszok vannak ezen a környéken. Sajnos a nap vége nem úgy zárult, ahogyan szerettük volna. A szuperspeciálon beragadt a kézifékünk és hosszú idő után tudtuk csak kioldani, ezért szeretnék elnézést kérni a pálya szélén álló rengeteg szurkolótól, reméljük lesz még alkalmunk meghálálni.

Vasárnap egy folyamatos jó tempót tudtatok diktálni, nagyobb hiba nélkül.

– Vasárnap az első gyorsaságit úgy érzem, hogy elóvatoskodtuk, a következő szakaszon egy terelőnél túlcsúsztunk és tolatnunk kellett. A vasárnapi első kör utolsó szakaszán viszonylag jól átjöttünk, de a fentebb említetteket összegezve, amennyi előnyt összeszedtünk szombaton (pontosan 24,8 másodpercet), annak szépen a nyakára is léptünk. A nap hátralévő részében viszont nem vétettünk hibát, viszonylag jól sikerültek a gyorsasági szakaszok és élveztük a kategóriatársakkal a küzdelmet!

A Production Car Kupát fölényesen nyertétek!

– Azért azt hozzá kell tenni, igaz nagy előnyünk lett a végére, de akikkel csatáztunk a Tóth Tibiéknek is és a Perge Gyuriéknak is voltak hátráltató gondjaik, amit sajnálunk. Biztos vagyok benne, ha ez nem így alakult volna, szorosabb lett volna a vége.

Elsősorban csapatvezetőnknek szeretnénk megköszönni a kitartó munkáját és azt, hogy bízik bennünk! Köszönjük Kósa András. Továbbiakban pedig az LPWMsport csapatának, Lisztes Trans, Credobus, M6log, Millers Oils, Tiszák Kft, valamint a családtagjainknak, barátainknak a szurkolást!

Comments are closed.