Minden jó, ha jó a vége.

Egy számukra igencsak kalandos Eger Ralit sikerült eredményesen teljesítenie a Deli László, Major Imre párosnak. Az autót majdnem elhagyták, adminisztratív gondok, technikai problémák… Lacival beszélgettünk a verseny utáni napokban. 

Mi történt a csapatotokkal a téli szünetben?

– Sziasztok! A téli szünetben sok minden nem történt velünk, kimaradt most számunkra még a Szilveszter Rallye is… Az autóval keveset kellett foglalkozni, csak a szükséges revíziók és kisebb esztétikai javítások történtek! Az összes fejlesztés annyi volt, hogy kapott az autó küszöbvédőt és hans-os övet! 🙂

Hazai pályának számít neked az Eger Rallye? Mennyire ismered a pályákat?

– Nem nevezném hazai pályának, mivel teljesen kiesnek számomra a napi közlekedésből a gyorsasági szakaszok, a parádsasvári pályát azt sem tudtam merre van, az egerbaktai gyorson mentem egyszer előfutóként, a verpeléti gyorsasági viszont ismerős volt, mert azon mentem 2018-ban.

Mi történt veletek a verseny folyamán?

– A verseny nem volt számunkra zökkenőmentes, mert Eger előtt péntek reggel majdnem leesett a versenyautó a trélerről, utána gond volt az adminisztratívon a biztosítás igazolásával, amit sikerült nagy nehezen rendezni. Szombaton az első szervizben elkezdett vacakolni az indító gomb, (volt hogy indított, volt hogy nem) ezért szinte egész nap járt a kocsi a tankolózóna kivételével, így figyelni kellett, hogy nehogy leálljon még véletlenül sem! 🙂 A második szervizben kiderült, hogy a karburátorba “beseggelt egy darázs”, ami az egyik levegő fúvókát el is dugította, ami miatt ugye nem volt tökéletes a motor! 😕

A jelentős előny tudatában az utolsó gyorsaságit nagyon ellazsáltátok.

– Az előbbi hátráltató tényezők ellenére is jól sikerült számunkra az első kör, ezért a második körben már csak arra kellett összpontosítani, hogy a megszerzett előnyünket be tudjuk osztani! Az utolsó gyorsaságival az volt a gond, hogy a lámpasort nem tettük fel, ami hiba volt, mivel pont a szürkület végén rajtoltunk és már majdhogynem sötétben értünk célba, a gyorsasági közepén lévő felhordásokat szinte egyáltalán nem láttam a gyári lámpákkal… Szerencsére nem ezen a bakin múlott a végeredmény…

Fölényesen megnyertétek a 2WD kategóriát! Elégedett vagy ezzel az eredménnyel?

– Én személy szerint elégedett vagyok, mondhatom ezt szerintem a többiek nevében is, viszont kíváncsi lettem volna, hogy mennyit tudunk gyorsulni a második körben, ha rá lettünk volna kényszerítve! 🙂 Az “űrhajó” Ladákhoz tudom nem kell hasonlítani a miénket, de kicsit közelebb kellett volna menni hozzájuk…

Miskolc Ralin láthatunk benneteket?

– Tervben van, úgyhogy remélem találkozunk, viszont az autóra vigyázni kell, mert azzal is van egy “nagyobb” tervünk! 😉

Nagy-nagy köszönet azoknak a támogatóknak akik nélkül ez nem jöhetett volna létre: Tiszák Kft., Unicar Autocentrum Kft. (ladaeger.hu), Agria-Merci Kft., HE-ÚT Építőipari Kft., Szilárd Autodiagnosztikai Bt., Lubricants Hungary Kft. (GULF olajok)., Kalbantner Géza (egriajto.hu), SAME 2000 Kft., Katona Zoli (ponyva21.hu)., Hankook Racing Tires., külön köszönet Higany Pistinek (Higgins System) a tökéletes autóért és a páromnak Anikónak, a család illetve a barátoknak, akik kivették a részüket a hétvégéből!

Comments are closed.