Megnyerhették volna a kategóriájukat…

Balics Ákoséknak igencsak felemásra sikerült a 2017-es év a Rallye2 bajnokságában, amit a 21. Mikulás Ralin szeretett volna egy kicsit feledni. Az év közben sokat rakoncátlankodó Honda erre a versenyre már új erőforrást kapott, de a technika ördöge most is kibabrált Ákossal és párjával Klaudiával.
Múlt hétvégén a Mikulás Ralin vettetek részt. Buliversenynek, vagy komolyabb tesztnek szántátok ezt a versenyt?
– Legfőképpen tesztverseny volt. Most készült el az autónk vadonatúj motorja, így a legfontosabb szempont az volt, hogy harcba küldjük az új erőforrást. Próbáltam úgy tekinteni a versenyre, hogy bulifutam, de be kellett lássam, hogy ez nem az én világom. Akarva akaratlan nézi az ember az időket.
Szereted a murvás versenyeteket?
– A kedvenceim. Jobban szeretem, mint az aszfaltos versenyeket. Különös hangulata van a murvás futamoknak.
Mi történt veletek az idei Mikun?
– Mivel állandó navigátoromat “kölcsönadtam” Régi Peti mellé a csapat tereprally autójába, így a párom diktálta az itinert. Emiatt talán picit óvatosabban is kezdtem a versenyt. Fél éve nem ültem már az autóban, így a féktávokon eleinte nagyon bizonytalan voltam. A szerviz utáni második körre jelentősen gyorsultunk és úgy érzem nagyon elkaptuk a fonalat. Kategóriánkban megnyerhettük volna a versenyt…
Sajnos most sem sikerült célba vinni a Civic-et…
– Sajnos a technika ördöge valamiért nagyon megszerette az autónkat. A jutaspusztai gyorsaságin egyszer csak valami elment a hajtásban. Hiába álltam a gázon, nem haladtunk előre. Itt már tudtam, hogy vége, pedig nagyon megérdemeltük volna, hogy célba érjünk.
Hogyan értékelnéd egy pár mondatban a 2017-es éveteket?
– Vegyes érzésekkel tekintek vissza. Mindössze két versenyen értünk célba. Az összes többin valami technikai gond miatt kellett feladnunk a versenyt. Ami viszont jó érzéssel tölt el, hogy nagyon sokat tudtunk gyorsulni az év eleji állapotokhoz képest. Emlékszem a Salgó Rally után kérdezted, hogy lesz-e valami ellenszerünk a Szepesi Marciék ellen, hiszen akkor közel egy perces előnnyel nyerték a versenyt. Ehhez képest a Baranya kupán már megszereztük az első szakaszgyőzelmünket a kategóriánkban. Ezek azok a dolgok, amik motiválnak és hajtanak előre.
Marad 2018-ban a Honda és a Rallye2? 
– Igen, minden marad a régiben. Bízom benne, hogy sikerül minden betegségéből kigyógyítani a versenyautónkat és bármennyire is ügyesen navigált a párom a Mikun, márciustól ismét Borsfai Dávid diktálja majd a tempót jobb1-ből. Addig nem nyugszunk, míg meg nem nyerjük a bajnokságot a 7-es kategóriában…

A Korda Racing együttműködő partnerei: A-HÍD Építő Zrt., Penta Általános Építőipari Kft, Siva Group Zrt, MÁDA Plusz Kft, Novomatic, ENEOS Motorolaj – Szakál-Met-Al Kft., Metrober Kft, HERTZ – Mercur Rent a Car Kft, REVO-TEC Gépipari Kft, Alabárdos Étterem, Frimedia Kft, K-P-K TransCoop Kft, Szerszámbróker Kft, Szirt-Bau Kft, SurgiCare Kft, StapleCare Kft, BHS Medical Kft, Music Engine Kft, MNR Fémmegmunkáló és Szolgáltató Kft, Corax-Bioner ZRt, Auto-Szoft Kft, BDA Trans Kft, Lánchíd 19 Hotel, All4Office, Blaora Kft, BWS Belső Tér Kft, RAORG Translog Kft, FEOL Industrial Automation Kft, BWS BelsőTér Bt., Alexovics Kft, Sinus-Networks Kft, Start Complex Service Kft., Procomtec Kft, Verbis Kereskedő és Szolgáltató Kft, RAAB CNC Kft, Stefani Kft, FKZ-Tools Kft, VIWA Vitaminvíz, NOA-Építő Kft, Ventil Épületgépész, Young B.T.S. Kft., Gunhouse – ZN-Tech Kft., Total Quality Control Kft., Equicom Kft, A. S. S. Kft, T-NC Technika, Muzsai Metall Kft, BK Aeon Kft, Industrial Electro Service Kft, Dezső Bt, Bialabok Alexandra, Szalai International Kft, STEIN Villamos Kft, Doktor Természet Kft, Rábakert, Régió Center Kft, Prémium Szerszámker Kft, Iramco Trade Kft, Laha Facility, Master Aid, Master-Pharma Kft, Al Oliva Kft, Szilágyi Kft, PP Média Kft, Tibuktu Bt, Lubricants Hungary Kft, Sprint Nyomda

Comments are closed.