Más stratégiát kell kidolgozni a jövőben

A Ruszkai Attila – Bodnár Attila páros tartott a Pálháza Rally részben sáros, szűk, de tempós szakaszaitól, és végül ez az egész versenyükre rányomta a bélyegét. A második hellyel elégedettek lehetnek, de az időeredményeikkel nem.  Hibáikból tanulniuk kell, s más stratégiát kell kidolgozniuk a jövőre tekintve.

Milyen célokkal, tervekkel érkeztetek a Pálháza Ralira?

– Természetesen a célba érés volt az első szempont, mivel sötétben még nem versenyeztünk együtt, ezért az új kihívás volt számunkra, de jól sikerült – kezdi a beszélgetést Bodnár Attila.

Az első gyorsasági szakaszon Kőkapu és Újhuta között erősen kezdtetek, viszont egy beforgás miatt, hagytatok abban a szakaszban. Bosszankodtatok a gyors végén?

– Tartottunk a részben sáros, szűk, de tempós szakaszoktól, s ez az egész versenyünkre rányomta bélyegét. Igen, volt egy kalandunk az egyik kanyarba, ahol értékes másodperceket hagytunk, de az összefoglalókat nézve, nem csak nekünk okozott fejfájást. Felettébb érdekes volt, hogy pont ott, ahol elég sok néző is volt!

A következő kettő gyorsaságin tíz másodperc büntetést kaptatok és a futóművet sem éreztétek a legjobbnak.

– Részletgazdag itinert írtunk a második gyorsra, de még szoknunk kell az információ halmazt, viszont jó irányba haladunk. Sajnos érintettünk egy lassítót, amit nem is vettünk észre. Majd egy tempós, jobbos ívben rámentünk egy tábla talpra, ami kizökkentette Atikát a ritmusából, s meg is voltak azok a hibák, hogy már az időnk nem is lett jó, csak a hatodik helyre volt elég.

Tartottatok a második körben rátok váró sötétségtől?

– Kérdésedre a válaszom igen, még teljes sötétségben nem autóztunk együtt. Nekem teljesen új volt. Viszont nagyon élveztem. A lámpasorunk sajnos egy nagyobb tő alkalmával elállítódott, de még láttunk vele. Úgy gondolom, megoldottuk a feladatot. Sötétben sem mentünk sokkal rosszabbat. Sőt az negyedik gyorsaságin még gyorsultunk is magunkhoz képest.

A kategóriátokban magabiztosan szereztétek meg a második helyezést, a győzelemre viszont most nem volt esélyetek, hiszen Határ Attila önkívületi állapotban teljesítette a gyorsasági szakaszok kilométereit. Elégedetten szálltatok ki a második hely tudatában is az autóból?

–  A második hellyel elégedettek lehetünk, de az időeredményünkkel nem. A Határ páros és az eleje, számunkra érthetetlen időket autóztak, amire csak azt tudom mondani, hogy nem ők voltak jobbak, hanem mi voltunk rosszabbak. Hibáinkból tanulnunk kell, s más stratégiát kell kidolgozni a jövőre tekintve.

A P13-as kategóriában vezetitek a bajnokságot. A bajnoki cím megszerzéséért indultok a Mikulás Ralin?

– Igen, a pontversenyben vezetünk, ezért természetesen tervben van az utolsó megmérettetés is. Folyamatban van az autó megfelelő felkészítése, már csak a nevezésről kell döntenünk, ami a napokban megszületik.

Köszönet a szervizcsapatnak, az út szélén álló rajongóknak és a támogatóinknak. AutoCarma Szerviz Kft., Észak-Ép. Kft., Stek-Bau Kft., Kelet Agro Logistic Kft., Zenit Autó és a Szinva-Net.


Comments are closed.