Komoly tervekkel indul az évnek a Gulf Racing Hungary | Vár ránk a bajnokság – 2020

Vár ránk a bajnokság sorozatunkban az idei év vélhető főszereplőit szólítjuk meg, a tavalyi évről és az idei tervekről. Strider Zoltánt a Mitsubishi Lancer és a kis Trabi volánja mögött láthattuk az elmúlt években, idén viszont egy Peugeot 208 R2-re vállt a csapata. A Gulf Racing Hungary nagy terveket szövöget az idei évre és ezekről is beszélgettünk Zolival. 

Hogyan értékelnéd egy pár mondatban a tavalyi versenyzéseteket?

– Sajnos a tavalyi évben nem sikerült túl sokat versenyeznünk. ORC-ben két versenyen indultunk és csak egyszer értünk célba. Egerben az első difi hibája miatt kiestünk. Több kisebb versenyen sikerült részt vennem az azóta is működőképes Trabival. Na de nem az az igazi rally! 🙂 

Számotokra melyik volt a 2019-es év legjobb/legsikeresebb versenye?

– Egyértelműen a Székesfehérvár Rallye sikerült a legjobban! Jól fel tudtuk dolgozni a pályákat és végig egész jó időket autóztunk. A legfontosabb, hogy élveztük a versenyt! 🙂 Azért a technikával küzdöttünk: a hátsó difi robbant szét, kiütötte a hazát is, de be tudtunk vele menni a szervizbe és a csapat ki is tudta cserélni késés nélkül! Végül az ORC abszolút ötödik helyén végeztünk, amivel meg voltunk elégedve!

A tavalyi év legnagyobb “kalandja”?

– A legnagyobb kaland sajnos közúton történt. Egy kabrióval 100 km/h feletti tempóban lerepültünk az M3-as autópályáról. Ötször fordult át az autó a nem létező tetőn. Aki okozta a balesetet, elhajtott a helyszínről és azóta sem láttuk. Hálás vagyok, hogy sem nekem, sem a feleségemnek nem lett maradandó sérülése. Nekem azonban több csontom tört, így az ORC-t nem tudtuk folytatni. Egy év végi FRT versenyen tudtam újra menni a Mitsubishivel.

Tervek az idei évre?

– Sok bajunk volt az elmúlt időszakban a Lancerrel és azt gondolom, nem is a miénk volt a legütőképesebb autó a mezőnyben. Így hosszas tanakodás után egy Peugeot 208 R2 mellett döntöttünk! 🙂 Az autó már Velenczei Ádámék garázsában áll! Egy FRT versenyen ki is tudtam próbálni, ahol meg is nyertük a kategóriát! Szóval elsőre nagyon tetszik az autó, bízom benne, hogy az igazi rally pályákon is gyorsak leszünk vele! 🙂 Természetes idén is Apkó Andris fogja diktálni az itinert! Ezenkívül azon is dolgozunk, hogy ebben az évben egy komoly csapatként több autóval tudjunk megjelenni a versenyeken, mint GULF Racing Hungary!

Mit vársz az idei rali bajnokságoktól?

– Szeretnénk felhőtlenül versenyezni idén, kevés műszaki hibával, sok jó élménnyel és lehetőleg jó eredményekkel! Bízom benne, hogy sokkal több versenyen tudunk indulni, mint tavaly! Ennél többet nem is kívánhatok magunknak!
Köszönet jár a családomnak, főleg a feleségemnek, hogy támogatják, elfogadják, amit csinálunk és szurkolnak a versenyeken! Ezenkívül köszönjük az együttműködő partnereink segítségét!

Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft., Flow Fuel töltőállomás, Kele-Car.

Comments are closed.