ORB

Két kupával mutatkozott be az új autó

CREDOBUS Eger Rallye 2018 – Historic

Mészáros Attila – Pataki Jenő (Lada 2101)

Szia Mészi! Elég sok minden megváltozott körülettetek a tél folyamán. Egy pár mondatban elmondod nekünk a benneteket ért változásokat?

– Köszöntöm az olvasókat! Tulajdonképpen a változás lényege, hogy szerettünk volna egy saját építésű autóval menni, ami sikerült is. Egyúttal kategóriát is és egyesületet is váltottunk. 

Az Eger Ralival kezdődött a 2018-as bajnokság. Milyen célokkal indultatok neki ennek az évnek, ennek a versenynek?

– Az előjelek szerint jól sikerült, előre nem várt eredményeket hozott. A cél az ugye mindig a győzelem elsősorban, de mindenképp a célba érés is. Most jól is sikerült mondhatjuk mindkét nap. Még apró műszaki hibák se nehezítették dolgunkat, tehát nagyon jól működött minden.

Szombaton az abszolút tizedik helyen értetek célba a nap végén. Mi történt veletek a tizenkettő gyorsasági alatt?

– A szombati versenynap elhúzódott sötét gyorsaságikra, ami nem annyira jól sikerült, mint ahogy azt szerettük volna, ez látszott sajnos az idő eredményeken is. Ezért nem sikerült olyan jól zárni a napot, de így is elégedettek voltunk az eredménnyel.

A vasárnapi napotok sem volt sikertelenebb, sőt újra megnyertétek Csukóék előtt a D1 kategóriát is!

–  Vasárnap már kicsit bátrabban mentünk. Egy nap győzelem volt a hátunk mögött, az autót is jobban megismertem, így könnyebb volt ismételni a győzelmet és még abszolútban is előrébb végeztünk. 

Összességében elégedetten száltál ki az autóból a Dobó Téri célban?

– Nagyon elégedettek vagyunk mind a két nap teljesítményével, hisz nem úgy indultunk az egri versenyen, hogy két kupát is bezsebeljünk. A szezonnyitó versenyt tesztnek szántuk, hogy megnézzük mit tud az új autó. Hát csalódást nem okozott a két első hely. A jövőben szeretnénk ezt az eredményt még fokozni, amit az autó finom beállításaival tudunk elérni.

Miben tudtok javulni a miskolci versenyig?

– A következő versenyre saját magamtól és az autótól is jobb eredményt várok és a csapattól is. Az egri futamon jobban megismertem a kisebb kategóriás autót, ezért tudom, hogy mit lehet és min kell javítani ahhoz, hogy jobb eredményt érhessünk el. Miskolcra sokkal felkészültebben megyek én is és az autó is.

Szakál Metal Kft., Wendrey kft., Car-Bady kft., Robitlag bt., RS-felni.hu., Lap-Timing., Avto-Lada.hu és természetesen a szervizcsapatom! 

Comments are closed.