Kalandmentes célbaérés

M6LOG Int. Baranya Kupa 2017 – Rallye2                          Borza Tamás / Ratting Tamás (Honda Civic Type-R)

Szia Tamás! Egy pár mondatban bemutatnád az eddigi autóversenyzői pályafutásodat az olvasóinknak?

– Először is szeretettel köszöntöm az olvasókat! Az autóvezetés iránti szeretet gyerekkorom óta megvan, a versenyzést pedig 2016-ban kezdtem el a Rallye2 mezőnyében, egy “N” csoportos Honda Civic Vti-vel, amiből sikerült továbblépnünk egy szinten, “N”-es Honda Civic Type R-be.

Az autóról mit tudhatunk?

– Minden benne van, amitől igazi versenyautó válik egy utcai autóból, jó futómű, fékek, tolókerekes váltó, de azért akadnak még fejlesztésre irányuló vágyaim szép számmal, viszont elsődlegesen nekem kell fejlődnöm, nem az autónak. Ő most még többet tud nálam…

Hogyan sikerült eddig a 2017-es évetek?

– Az év első felében személyes nehézségek miatt nem tudtam ott lenni fejben és az imádott sportom ezt nem tolerálja, így Salgótarjánban és Székesfehérváron is elég nagyot estünk. A Baranya Kupán azonban végre megtört a jég és sikerült navigátorommal, Ratting Tamással tökéletes harmóniában, kalandmentesen célbaérnünk.

Hogyan készültetek a Baranya Kupára és a rekkenő hőségre?

– Az autón akadt tennivaló bőven, a székesfehérvári esés nyomainak éltüntetése lekötötte a szervizeseink figyelmét, az autónk egy nappal a verseny előtt készült el, így először a hivatalos teszten próbálhattuk ki. A meleg pedig… meg sem kottyant. Annyira élveztük a versenyzést, hogy szinte észre sem vettük, csak vigyorogtunk egész hétvégén!

Mi történt veletek az M6LOG Int. Baranya Kupa nyolc gyorsaságija alatt?

– Az első gyorsasági szakasz előtt, a Pécs Expo kijáratánál eltört a kipufogónk, amitől a kocsink hangosabbá és erőtlenné vált. Ezt leszámítva kalandmentesnek mondanám a hétvégét, stabilan és hiba nélkül tudtunk autózni.

Sikeresen célba értetek az abszolút tizenötödik helyen és még egy kategória bronz is összejött a végére! Elégedetten szálltatok ki az autóból a verseny végén?

– Nagyon örültünk az eredménynek természetesen, de most nem ez volt a legfontosabb számunkra. Rengeteg tapasztalatot szereztünk magunkról, az autóról és a Pirelli versenyabroncsairól egyaránt. A folyamatos fejlődés mindkettőnk számára a legfontosabb talán. Végezetül engedd meg, hogy köszönetet mondjak szerelmemnek (Ő a feleségem egyébként) és a kislányomnak, amiért elfogadnak ilyennek, másrészt külön szeretném kiemelni Ratting Tamást, akivel csodás az összhang az autóban és azon kívül egyaránt, Harsányi Zsoltit és Ivánkai Zoltánt akik a szervizben tesznek meg mindent értünk és végül köszönet a Petrol Maniacs Teamnek, amiért befogadtak és csapattagként tekintenek ránk!

Támogatóink: Artiger Kft, HK Trans Kft, Gyopar 2000 Kft, Banka Transport, CSMBT Kft, V-System Team, Alga 93 Kft, Soft Consulting Kft, Babér ügyviteli rendszer, Kamiker Kft, Asonaj 2003 Kft, Mazzini, ECS Hungary Kft, Varkornyeke Kft, VIA Nortona, Branko könyvelőiroda, Medito, HSC Motor


Comments are closed.