Jól fogott a kézifék!

Konyári Péter imád a nézőknek versenyezni és erről a szokásáról az évadnyitó orfűi versenyen sem mondott le. Péter előrelépést vár a bajnokság új elnevezésétől és a 3-as kategóriában is nagy küzdelmeket vár az idei évben.

Az első interjú veled a RallyFeeling.hu oldalán. Egy pár mondatban bemutatnád az eddigi autóversenyzői pályafutásodat az olvasóknak?

– Gyakorlatilag már 7-8 évesen a Debrecen és Fancsika Ralik-on tátottam a számat ezeken a versenyeken, azt gondolom innen ered a fertőzés. A versenyzést 2005-ben kezdtük el FRT kupákon, majd sprinteken, igaz ki – ki maradt egy – egy év és egy teljes szezont soha nem sikerült menni, talán most összejön!

Az idei évre a MARB sorozat új nevet kapott, részben a versenyzők kérésére. Te vársz valami pozitív változást a Rallye3 elnevezéstől?

– Az új elnevezés szerintem nagyon megérett már. Örülünk a változtatásnak. Remélem egyre több autó lesz, növekszik a mezőny és visszatér egy régebbi harmadosztály szint, vagy túra, ahol lehetnek több szakaszos futamok! A támogatóknak is szimpatikusabb az, hogy Rallye3 a bajnokság neve.

Az idei bajnokság Orfűn kezdődött. Versenyeztél, illetve ismerted már ezt a pályát?

– Igen! Ismertem ezt a pályát, mentem már rajta 2017-ben egy N csoportos Ladával, Janovics Roli barátom társaságában, iszonyú lassan. 🙂

Sikeresen célba értetek a kicsit sem gyenge 3-as kategóriában, de ne szaladjunk ennyire előre. Mi történt veletek a verseny hat gyorsasági szakasza alatt?

– A napunk baromi bosszantóan indult. Itt meg kell köszönnöm a reggeli segítséget a kategória társaimnak, mert ők vették észre, hogy forr a vizünk a rajtvárakozóban, holott a műszerek mindent rendben mutattak és ők is segítettek orvosolni a problémát. Többször betoltak, mert az önindítónk is tönkre ment. Még egyszer nagyon köszönöm nekik. A nap további része az autó tanulmányozásával ment el, mert a verseny előtt max 1 km-t mentünk vele. Úgy döntöttünk új navigátorommal Fülöp Danival, hogy tanuljunk, szokjuk egymást és az autót, valamint ahol lehet, próbáljunk látványosan autózni. Nem gyenge a 3-as kategória, nagyon ügyesek a srácok mindannyian, most a célunk az volt, hogy érjünk végig. Örülünk, hogy sikerült. Jól fogott a kézifék! 🙂

Mi kell ahozz a jövőben, hogy fel tudjátok venni a versenyt a kategóriatársakkal?

– A jövőben is szeretnénk a nézőket kiszolgálni amennyire csak lehet, nem kizárt viszont, hogy megcélozzuk egyszer – egyszer a dobogót is, de ahhoz sokat kell még gyorsulni.

Honnan ered a “sokkoló” becenév? 🙂

– Hogy honnan ered a SOKKOLÓ név? Mikor 2005-ben elkezdtünk versenyezni, egy nagyon jó baráti társaságunk (csapatunk), már egy bizonyos lepedővel járta a versenyeket, melyen ez állt: SOKKOT AKARUNK KAPNI. Mikor rajthoz álltunk mi is, kiraktuk nekik az autóra a SOKKOLÓ feliratot, azóta rajta van minden autónkon, valahogy megmaradt becenévnek.

Milyen tervek vannak az idei évre? Gondolom szeretnétek minél több versenyen indulni.

– Tervünk a lehető legtöbb versenyen részt venni idén, természetesen az anyagi helyzetünk beleszólhat, de igyekszünk!

Nagyon nagy köszönet jár Édesanyámnak, aki a fő támogatónk, a páromnak Angélának, a SUZUKI BARTA cégcsoportnak, DOLI-nak ,a FULL A. S. E. minden tagjának, Barabás Olcsinak, Janovich Rolinak, Barabás Máriónak, Poles Illésnek, Mernyei Jocikának, Fülöp Daninak és még sorolhatnám nagyon – nagyon sokáig. Végül nektek: Hajrá RallyFeeling.hu!!!

Comments are closed.