Hiányozni fognak ezek a pontok

Jánosa Ákosnak és navigátorának Szőke Tamásnak sajnos nem sikerült befejeznie a 25. Miskolc Ralit, hiszen a hatodik szakaszon, a mályinkai gyorson egy elrontott féktáv után a szalagkorlát kiszakította mindkét bal oldali futóművüket. A Peugeot 208 Kupa címvédőjével beszélgettünk a számukra balszerencsés kimenetelű versenyről.

Az Eger Ralin kiderült, hogy igencsak nehéz lesz eredményesen helytállni az idei Peugeot Kupa mezőnyében. A második versenyre sikerült valamit felhasználni az egri tapasztalatokból?

– Azt gondolom, hogy az első verseny egy kicsit az összeszokásról is szólt Tomival és persze az idei évi erőviszonyok felméréséről.

A 25. Miskolc Ralllye volt ez. Neked milyen emlékeid vannak a borsodi versenyekről?

– Alapjában véve imádom a Miskolc környéki gyorsaságikat és bár nekem most nem hozott szerencsét a 25. Miskolc Rallye, azért az imádat nem múlt el részemről! 🙂

A szokásoknak megfelelően a pénteki prológgal kezdődött a hétvége. Szereted az effajta nézőcsalogató körözgetéseket?

– Szeretem a miskolci salakot, de azért egy négykerékhajtású autóval tudtam volna igazán elképzelni ezt a salakszórást.

A szombat reggel viszont nem kis fejfájást okozott a versenyzőknek az időjárási körülmények miatt.

– Megérkezett a nagy eső, amire azért lehetett számítani már pénteken, nem az volt a kérdés, hogy fog–e esni az eső, hanem az, hogy meddig lesz csapadék és melyik pálya szárad majd fel a leghamarabb!

Az első kör után a Peugeot Kupa második helyén álltatok egy igencsak magabiztos autózással!

– Csomós Mixi nagyon ügyesen és jól teljesítette az első kört, mi pedig viszonylag jól alkalmazkodtunk a vizes körülményekhez.

Bükkszentkereszten még lejöttetek, aztán Garadna és Mályinka között…

– Hát igen! A vizes körülményekhez sikerült alkalmazkodni, de a nyomokban száradó pályán az egyik kanyar vizesebb volt az azt megelőzőekhez képest és az útról lecsúszva a szalagkorlát kiszedte a bal oldali első és hátsó futóművet.

Nagyon fognak ezek a pontok hiányozni a végelszámolásnál..

– Ebben teljesen biztos vagyok!!!

Reklámpartnereink: D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; Inker Bt. – Áruszállítás; Simon Zoltán E.v. – Áruszállítás;

Comments are closed.