ORB

Határon innen, határon túl!

A PSZA Motorsport csapata komoly fába vágta a fejszéjét, hiszen egy hétvégén egyszerre két helyen volt és nem is olyan közel egymáshoz. Boroznaki Tibor és Bujdos Miklós a Rallye Legenden Olaszországban, míg Szőnyi Andris, Balázs Kornél és Szabó Árpád Pécsen, a Mecsek Ralin.

Szabó Árpád – Aczél András – ORB, Citoren C2R2

– Nehéz versenyek elé nézett csapatunk október második hétvégéjén. Nagy örömünkre Boroznaki Tibi megkeresett minket, hogy szeretne bérelni tőlünk egy autót a Legendre és mivel a piros Ladánk (Szabó Atsi kocsija) bérelhető, így igent mondtunk. Később Bujdos Miklós, Tibi barátja felkeresett, hogy segítsünk neki a Legenden, így hirtelen egész sok megoldandó feladatunk lett. Végül mindenki elégedetten jött haza. Egy nagyon jó kis csapat verbuválódott össze. Ezúton is szeretnénk megköszönni Dénes Mikinek, Juhász Janinak és Gabinak, illetve kis segítségünknek Janikának, hogy rendelkezésünkre állt.

Visszatérve Magyarországra és a Mecsek Ralira. Régi nagy álmom volt, hogy egyszer R2-es autóval menjek ezen a versenyen. Ez most sikerült. Imádom ezeket a pályákat, így már nagyon vártam a versenyt. Idő közben történt egy kis változás, nem Peugeot 208 R2-vel neveztünk, hanem egy Citroen C2-vel, viszont Aczél Andris a navigátorom, hűséges társam maradt. Reméljük még diktálni is fog sok-sok versenyen. Befejeztük az évre a Peugeot kupát, hiszen annak ellenére, hogy utánpótlás nevelés, borzasztó nagy költségei vannak, így ebben a formában nem tudjuk ezt vállalni, de versenyezni szeretünk. Az autót ismét a Bakó Rallye Team biztosította. A pályabejárás után már nagyon nehezen tudtunk aludni, vártuk már, hogy ismét versenyautóba üljünk. Tesztelni nem teszteltünk, új gumikat sem vettünk. A péntek esti prológ jól sikerült, kategória második helyen zártunk. Szombati napon négy gyorsasági szakaszt kétszer kellet teljesíteni, ami a végén egy picit belecsúszott az estébe. Akadt kalandunk Andrissal bőven, voltunk árokban, szedtek ki nézők, sajnos volt rossz gumiválasztás is, de végig fülig érő mosollyal ültünk az autóban. Vasárnap jöttek a kedvenc pályáink. Orfűi körgyors, Golgota-Hetvehely. Reggel sikerült jó gumikat feltenni, köszönet Jánosa Ákosnak, így megkezdtük a felzárkózást, ami egészen az utolsó gyors 10. km-ig tartott, ahol szereztünk egy defektet. Sajnos sok kilométer volt még előttünk, ott kellet cselekedni, kicseréltük a kereket, ezzel elúszott az egész versenyünk. Ötödik helyen zártunk, aminek nagyon örülünk, sajnos sok társunk idő előtt búcsúzott a viadaltól. Szuperül éreztük magunkat, a Citroent nagyon imádjuk, jövőre ilyen autóval tervezünk. Ezúton is szeretnék gratulálni minden célba érkezőnek, illetve megköszönni mindenkinek, aki segített.

Szőnyi András – Trescsik Ákos – ORB, Lada 2101

– Sziasztok! Üdvözlöm az olvasókat. Előzetesen azt vártuk a Mecsek Ralitól, hogy jó minőségű gyorsaságikon, a hazai ralisport otthonában, egy igazán jóízűt versenyezve töltsük a hétvégénket. Semmilyen más előzetes célunk nem volt, minthogy célba érjünk. Most Trescsik Ákos ült be mellém, mert Balázs Kornélnak szerencsére sikerült elindulnia a Trabantjával a versenyen. Első nap pont nem igazán azok a gyorsaságik voltak, amik a “jó minőségű” címszó alatt szerepelnek, de a Golgota és az Alsómocsolád is a kedvenceim között vannak. Egész évben nem mentem annyit az autóval, mint amennyit ezen a versenyen terveztünk menni, így tudtuk, hogy sokat fogunk kapni az elejétől. A második napon végre eljutottam az orfűi körgyorsra, ahova már nagyon régen el akartam jutni, de eddig nem sikerült. Első körön nagyon csúszkáltunk, elfogyott hátul a gumink. A második körre feltettünk újakat, de sajnos már etapon lefogazott a diffink. Sajnálatos, hogy ebben az évben ezúttal sem sikerült normálisan célba érni, de ez egy ilyen év. Nem rajtunk és nem a csapaton múlott, de a hangulat a kocsiban és a csapaton belül jó volt, így kettős érzelmek vannak a versennyel kapcsolatban. Ezúton is szeretném megköszönni a támogatást a családomnak és a tökéletes szervizcsapatnak. Köszönöm a páromnak és a munkatársaknak a segítséget és a kitartást.

Balázs Kornél – Vígh Sándor – Historic, Trabant 601

– A mi Mecsek Ralink egy kicsit zűrösen alakult, volt kalandunk, estünk fakorlátra, pörögtünk, illetve szombaton meg is állt az autó a hatodik gyorsasági szakasz rajtja után egy kilométerrel. A hibát sajnos csak későn, vasárnap az utolsó kör előtt tudtuk orvosolni, úgyhogy elég kavalkádos volt a versenyünk, de az utolsó két tiszta gyorsasági kárpótolt minket és végül a kategória harmadik helyén sikeresen célba értünk.

Együttműködő partnereink: Dolphio Technologies Kft., FER-VILL KFT., Solar Pro-Tech Kft., Budaörs Rádió FM 104.8., Kamaraerdei Stúdió Bt., Henci Group Kft., H-D Innovatrans Kft., Primun Go Kft. Truckport Hungary Kft., Virtech Labs Bt., Fúzió Elektrótechnika Kft., Attalus Security Kft., TEN-LINE Kft., Ruhan Kft., Multi Garage Kft., FoliaZ.hu., Extremautosport.hu., Petersgumi.hu., Matricakell.hu – matrica webáruház., Kasza Motorsport., FervillSound Kft., LEL Kft., Volvid Zrt., Simon és társai Kft., Cso-koto Kft., GPS-COM Kft.

Comments are closed.