Harminc centivel rövidebb lett a kocsi…

Szombati István nagy reményekkel érkezett a Miskolc Ralira, de sajnos hamar fel kellett adniuk a küzdelmet az autó hossza miatt… A részletekről Pistivel beszélgettünk a verseny után. 

Előzetesen mennyire ismerted az idei Miskolc Rallye pályáit?

– A miskolci pályákat nem ismertük, de nagyon tetszettek. Csütörtökön nem tudtunk felmenni, ebből adódóan nem sok időnk maradt pénteken a pályabejárásra. Háromszor tudtunk végig menni a pályákon.

Milyen tervekkel érkeztetek erre a versenyre?

– Nagy lelkesedéssel és nagy tervekkel érkeztünk a Miskolc Ralira. A BMW kuplungos lett a padolás közben, úgyhogy éppen csak kész lett a versenyre. A cél amit kitűztünk magunknak, hogy legalább dobogós helyezés legyen a kategóriában és abszolútban is tíz alatt legyen a következő rajtszámunk.

Az első gyorsaságin Hernádvécse és szemere között mentetek egy jónak mondható abszolút 13. időt.

– Nagyon tetszett az első gyors. Igaz volt egy kis malőr, a verseny közepéig nem halottam Gyulát, nem értettem mit mond, úgyhogy kicsit fenntartással mentünk, de addig piszkálta az átbeszélőt, hogy megjavult.

A következő gyorsaságin viszont…

– Gyorsak akartunk lenni, ez lett belőle… Harminc centivel rövidebb lett a kocsi… Jobb ív, pici fék, rajta a bal kettő. Lehet nem pici fék kellet volna…  😂 Jobb ívben már keresztbe érkeztünk, a kocsi hátsó kereke lekapott a fűre és már menthetetlen volt. Túlfordult és már jött is az árok, majd a fa… De hála az istenek senkinek sem lett baja, nekünk sem és az ott levő nézőknek se.

Következő versenyetek?

– Székesfehérvár lenne a következő versenyünk, reméljük a kocsi kész lesz addigra.

Köszönet a szervizeseknek Nagy Róbertnek és Kóródi Tominak. Brilla Tibinek és Benedek Norbinak. Bodnár Attilának a motorért. Köszönet a családnak, hogy kitartanak mellettünk Támogatóinknak: Kasz-farm Kft., Dary-Dáv Kft., Agrifirm Inter-Mix Kft., Szerviz Max Kft., Gyökeres Imre gumi szerviz., RallyFeeling.hu.
 

Comments are closed.