Háborúban nincs vasárnap

A123 Teszt Rallye 2018

Vogel Adrienn – Notheisz Ivett (Kia Picanto)

Terjed a világhálón egy videó, ahol is két pár csinos női láb közelít kettő Kia tipusú személygépkocsihoz, aztán…

Igen, készített rólunk a Cineart Vienna egy kis promóciós videót a Kia Stingerekkel – kezdi a beszélgetést jókedvűen Adrienn. Kicsit autó bemutató és még a versenyzést is belecsempésztük. A Kia legerősebb összkerekes sport Gt autója és a kis verseny Picanto szerepel benne. Más-más életérzést ad a kettő, de mindkettő nagyon élvezetes.

Tavaly év végén a Szilveszter Ralin kipróbáltad magadat a rali világában. Ennyire megtetszett ez a feeling, hogy most Orfűn is kipróbáltad magadat?

Igen. Abszolút rabjává váltam. Úgy gondolom, ha más szakágban is versenyzem, akkor sok más értékes tapasztalatot gyűjthetek. Itt máshogy mozog alattam az autó. Más tapadással megyek, sok a változó körülmény. Szeretnék tanulni és felnőni a feladathoz. Még az itiner írással is vannak gondjaim, pláne, hogy még folyamatosan mondják mellettem, hogy mi következik. Notheisz Ivett nagyon jó navigátor. Imádtam vele a közös munkát. Nem kérdés, hogy együtt folytatjuk.

Azért gondolom a pályaautózást nem fogod elhanyagolni 2018-ban sem.

Nem. Idén ismét a Kia Platinum Cupban versenyzem 18 srác ellen. Petrával együtt folytatjuk. Kicsit változott a versenynaptár, de ami fontos, hogy a Hungaroringen kezdünk április 28-29.-én a WTCR betétfutamaként. Ezen kívül még öt állomás lesz, Ausztria, Lengyelország, Szlovákia, Csehország és Belgium.

Akkor halljuk, hogyan sikerült számotokra az orfűi verseny.

Természetesen az élettől minden nehezítést megkapunk. 😀 De háborúban nincs vasárnap. Ömlött az eső, hideg volt és az utolsó gyorsot full sötétben teljesítettük. Számunkra ez a tanulásról és a célba érésről szólt. Nagyon gyors volt a pálya, de a kis Picanto remekül teljesített. Élmény volt vele ralizni még ezzel a pálya futóművel is. Szereztünk jó kis Hankook intermedia gumikat, amivel nagyon jó tapadásunk lett. Őszintén szólva, még életemben nem volt ilyen tapadásom esőben. Eleinte elég szkeptikus voltam, mert a pályaversenyzésben sose használtunk eső gumit. Ott esőben állandóan csúszkálunk mikor keresztezzük az ideális ívet. A bizalom könnyen megy, nehezen jön… Azért itt is volt keresztbe menés még hideg gumin, de amikor bemelegedett, le nem lehetett volna lökni minket az útról. Egyszerűen imádtam. A versenyeket nagyon élveztük, pláne amikor láttuk, hogy a pálya széléről szurkolnak és hajtanak minket. Abban a szakadó esőben a rajongók voltak az igazi hősök. Egy szó mint száz, alig várjuk a következő versenyt!

Azért sikerült jó pár férfi párost is megelőznötök… Nem haragudtak a srácok? 🙂

Azt nem tudom. Remélem nem. Nem tűnt úgy, mert szóba álltak velem a nap végén és gratuláltunk egymásnak. Nem tudom mennyire egyformák az autók. A miénk 100 le, 1.2es, utcai motor, utcai váltó, utcai fék. Nagyjából 950-1000 kg. Szerintem kissé merev a futóműve a ralihoz. Remélem ezen majd tudunk fejleszteni.

Hogyan tovább 2018-ban?

Marad a pályaversenyzés és 4-5 MARB futam a déli régióban. De még hozhat bármit a jövő… Remélem sok tapadást, bárhová is sodor a szél.

Szeretném megköszönni a támogatóimnak, hogy lehetővé tették részvételemet az orfűi rallyn. A csapatomnak a felkészített autót, Ivinek a navigálást. Valamint Köszönöm a szurkolást mindenkinek. A szervezőknek és munkatársainak a munkát. A médiásoknak a remek fotókat és felvételeket. 🙂


Comments are closed.