ORB

Élvezték, amit csináltak

A Tábori Ákos – Kürti Tamás duó a pályabejáráson kétszer átlépte a megengedett sebesség határt, így 1 perc 40 másodperces időbüntetéssel kezdték meg a viadalt… A srácok ennek ellenére nem adták fel, küzdöttek a jó eredményért. Többször nyertek gyorsaságit és végül a kategóriájuk második helyén fejezték be a versenyt, megtartva az esélyt, hogy a bajnokságot nyerjenek.

Mennyire nehéz alkalmazkodni az idei versenynaptárhoz, hogy nem egymás után vannak az azonos burkolatú futamok, hanem oda-vissza váltják egymást?!

– Igazából nekem nem okoz gondot, a csapatnak annál többet, mivel ide-oda kell építeni az autót! Kicsit jobban is lehetett volna erre figyelni és akkor biztosan többen álltak volna rajthoz Székesfehérváron is.

Milyen emlékeid voltak az eddigi Székesfehérvár Ralikról? 

– Jó és rossz vegyesen! 2016-ban Nagy Attilával teljesítettük a futamot még a C2-vel. Akkor is úgy, mint most a kategóriánk második helyén végeztünk! Aztán a tavalyi emléket inkább elfelejtenénk! Kürti Tomi barátommal indultunk volna a versenyen, de sajnos az autó a szlovén Oktan Sporttól nem érkezett meg!

A verseny még el sem kezdődött, de egy határozat már a rajt előtt megbélyegezte a hétvégét…

– Igen, valóban kaptunk időbüntetést, mert túl gyorsak voltunk egy adott pillanatban. Nem vitatom, megkaptuk, eltettük, köszönjük… Mindenesetre érdekes, hogy szinte csak mi követtünk el “ekkora baklövést”.

Hogyan lehet ennek tudatában nekivágni egy versenynek, hogy vert helyzetből kell kapaszkodni?

– Megpróbáltam ezzel nem foglalkozni, csak a versenyre akartam koncentrálni és hogy élvezzem, amit csinálok. És azt gondolom, hogy ez részben összejött.

Az eredményeket nézegetve több kategória dobogós idő is jutott nektek. Eljött az idő, hogy stabilan elől tudjatok lenni?

– Igen, valóban volt egy-két szakaszgyőzelmünk is. Talán az előző nem túl sikeres murvás futamnak köszönhetően most jobban érzem az autót, amikor megmozdul alattam. Nem tudom, hogy a továbbiakban mire leszünk képesek és hova leszünk elegek, de azon leszek, hogy át tudjam menteni ezt a formát a következő futamra is.

Veszprémben is Kürti Tomi diktálhatja az itinert?

Sajnos nem! Vissza kell adjam “jogos tulajdonosának”. Veszprémben már újra visszaáll a rend az LPWM Sport-ban és Lovász Pali is indul, így Tomi is Hyundai-ban szórja majd a zöngés mássalhangzókat! 😀 Nagyon hálás vagyok neki, hogy kisegített az elmúlt két versenyen, amit itt is köszönök neki! Nagyon profi a fiú, nagyon jól végzi a dolgát! Jó volt a hangulat az autóban és bízom benne, hogy nem ez volt az utolsó futamunk együtt!

Partnereink: Alfa-Ker Bt., Steel-Land 2000 Kft., Kristály Kft., Supersprint Kft., Sport Bau Trade Kft., Fe-Voda Kft., BMB Work.,  CREDOBUS., KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország., DE BUS Gmbh., Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda., Skuba., diesel DR., Hunnoid., KF Minibus., BoBo kft.

További cikkek: ITT



Comments are closed.