Elátkozottnak érezhetik magukat

Deli László és Sztanics Márió már a Dobó téren felállított pódium felé “gurultak” az Eger Rally utolsó gyorsaságiján, ami a Rally2 mezőnyének etap volt, amikor is félúton megállt a kocsi… Laci elmondása szerint az autó azóta sem indult be. A verseny után beszélgettünk a hevesi pilótával. 

Hevesi lakosként, mennyire szereted a hevesi pályákat? 🙂

Szeretni szeretem, de pályaismeretem annyi van, hogy bizonyos részein már mentem egyszer. Sokan azt gondolják, hogy hazai verseny nekünk az Eger Rally, de hevesi lakosként egyik pálya sem esik útba a hétköznapok során, szóval tényleg csak a versenyek kapcsán közlekedtem rajtuk. Igazából a szűkebb, technikásabb pályák jobban fekszenek.

Nem indult zökkenőmentesen számotokra az idei Eger Rally. Hogyan lehet defektet kapni a szervizparkban?

Ez egy jó kérdés… Nem is tudom történt-e valaha bárkivel is hasonló. Annyi, hogy munkagépek között szervizeltünk egy telephelyen.

Mi történt veletek a szombati nap folyamán?

Szombaton az történt, hogy a szervizidő lejárta előtt kettő perccel észrevettem, hogy a bal első gumiban egy elég nagy szög van, amit kihúztunk, majd gyorsan áttettük hátulról a gyengébb középkemény gumikat előre, hátra pedig puha gumik kerültek (mivel nem volt más)… Akkor tudtam, hogy a huszonnégy kilométeren ez már a féltáv előtt el fog melegedni. 😕 Így is volt, a bátori elágazásban a terelőből kifelé jövet neki is csúsztunk a szalagkorlátnak, ami kinyitotta a bal hátsó sárvédőt, mint a konzervdobozt! 🙂 Innentől nyilván óvatosabban kellett menni.

Sokan panaszkodtak a felhordásos pályákra.

Sirok valóban elég felhordásos volt, amivel nekünk nem volt semmi gondunk, kivéve, hogy forogtunk, tolattunk rajta egy nem kicsit. Az egész hétvégén az az egy szerencsénk volt, hogy sem a korlátnak nem mentünk neki, sem az árokba nem estünk be!

Aztán váratlanul véget ért a versenyetek a cél előtt…

A versenyünket keretbe is lehetne foglalni ezzel a befejezéssel sajnos! Etap lett ugye a siroki gyors, amin gurultunk át, hogy majd onnan már csak a Dobó térre kell mennünk, amikor egyszer csak hirtelen körülbelül a pálya felénél leállt a kocsi. Azóta sem indul be… 😕 Legnagyobb bánatom az, hogy ezen a hétvégén mindennél fontosabbnak tartottam a célba érkezést, mivel egy Tóth Zsoltival közös hevesi barátunk tervezett egy matricát az autóra, amit megígértem, hogy mindenképpen végig fogok vinni, de ez sajnos nem sikerült… 😞 Némi kárpótlás, hogy Baksai Laci barátom kapott tőlem egy ilyen matricát a kocsijára és ő végigment a versenyen!

Lehet csak érzéki csalódás, de a pályák széléről úgy látszódott, mintha erősebb lett volna az autó, mint eddig!

Az autó a Salgó Rally óta injektoros már, de az volt az első bevetése, szerintem most jobban volt forgatva, ennyi történhetett csak, mert egy olajtartály cseréjén kívül semmiféle változtatás nem történt! 😀

Köszönetet szeretnék mondani a családomnak, páromnak és a barátoknak a segítségükért, illetve a támogatóknak, akik nélkül a sajnálatos Miskolc Rally és az Eger Rally nem jöhetett volna létre.
He-Út Építőipari Kft., Tiszák Kft., Agria-Merci Kft., Szilárd Autódiagnosztikai Bt., Sport Lobster Line Kft., www.egriajto.hu, www.ponyva21.hu, Higgins System!

Comments are closed.