ORB

Egy gyönyörű eredmény Veszprémből!!!

Órai Balázséknak már voltak negatív élményei az előző évek Veszprém Ralijairól, de a múlt, idén nem kísértette a párost és egy fantasztikus eredménnyel fejezték be az év második murvás versenyét. Balázzsal beszélgettünk a verseny után a jól sikerült versenyről.

A verseny első napján a Márkó-Jutaspuszta szakaszt kellett kétszer is teljesítenie a mezőnynek. Mennyire zavart benneteket az eleredő eső?

– Mi legalább lélekben tudtunk készülni az esőre és nem a legkeményebb gumival mentünk ki. Az első gyorson szerintem túl óvatosak voltunk… A másodikon már sokkal bátrabban indultunk, de a gyors háromnegyedénél furcsa hangok jöttek a kocsiból, (Először a motorra gyanakodtam, de utólag kiderült valószínű a fékhez szorult be valami kő) ami kicsit kizökkentett a ritmusból, ezért egy pár kanyart és egyenest elóvatoskodtunk. Mindent összevetve, mégis jól alakult az első nap, mind ORC-ben és a nagy abszolútban is.

Hevesi Pistiék “űr időket” autóztak az ORC mezőnyében, viszont mögötte hárman, négyen is csatáztatok a dobogóért.
– Ha Pistivel nem is, de a többiekkel fel tudom venni a kesztyűt, bár ez nem olyan egyszerű, mint kívülről tűnik. Elég sok mindent kell elvállalni a jó eredmény érdekében.
Másnap sajnos rögtön egy etappal kezdtétek a versenyt…  Téged mennyire zökkent ki ilyenkor ez a tény?
– Az etapnak egyáltalán nem örültünk abban a pillanatban, de utólag jól jött, mivel első nap után emeltünk az autó hátuljának a magasságán, amitől a hátulja állandóan nagyon ki akart törni, így eggyel kevesebb gyorson kellett a rossz beállítással mennem.
A következő kettő gyorson az autó beállítására panaszkodtál. 
– Mint az előbb is mondtam, nagyon veszélyesnek éreztem az autót lehet, hogy más beállítási érték megváltoztatásával is le tudtuk volna nyugtatni az autó hátulját, de én a régi 2WD-s autóknál bevált módszert választottam. Még ide tartozik, hogy Velenczei Ádám szokott nekem idén segíteni a beállításokban, aki a balesete miatt most nem tudott segíteni, ezért is nagy dolog, hogy legalább vezethető kocsit hoztam össze.
Ezek után Kislődön mentetek egy abszolút első ORC időt!
– Az utolsó körre úgy mentünk ki, hogy Miki 13 másodperccel volt előttünk és mi szerettük volna megelőzni. Kislődön kétszer is hibáztam, mégis sikerült hoznom rajta négy másodpercet, Hegyesdet is megnyomtam, bár itt mindig bennem marad a két évvel ezelőtti esésem… Egész jót jöttünk, de így is kaptam 1,3 másodpercet, de tudtam, hogy a maradék egy gyorson már csak akkor tudom megfordítani a versenyt, ha Miki hibázik.
Második helyen fejeztétek be a versenyt, nem hiszem, hogy elégedetlennek kellene lennetek! 🙂
– A powerstagen is csak a második helyet tudtuk hozni, ettől függetlenül elégedetlenek egyáltalán nem lehetünk, sőt büszkék vagyunk az ORC abszolút második helyével és az ORB abszolút  tizennegyedik helye is gyönyörű eredmény!!! Nálunk sokkal nagyobb nevek végeztek mögöttünk.
Köszönet a szponzoroknak: TÜRK MŰANYAG BT, MR REISEN KFT, KEMABÓ, BUTORG KFT, KOVÁCS AUTÓ SZEGED, PARTNER KFT, AUTOGROUP HUNGARY, ORIOL-MOTOR KFT.

Comments are closed.