Csak jobb jöhet az idei évben

Lángi Attiláéknak nem volt egy zökkenőmentes év a 2017-es, hiszen a Z4 sajnos versenyről-versenyre produkált valami hibát… A tavaly év végén rendezett Szilveszter Ralin az autó sajnos újra hozta a szokásos formáját, ahol is Attila, Halmos Gábor személyében, egyik kategória ellenfelét ültette maga mellé a jobb 1-be. Attilával beszélgettünk a tavalyi évről és a Szilveszter Rali történéseiről.

Nem volt egy zökkenőmentes év számotokra 2017. Egy pár mondatban összefoglalnád nekünk az elmúlt esztendő fontosabb történéseit?

– Sziasztok!!! Igen, ez egy “csodálatos és eredményekben gazdag év volt…” Nem is emlékszem  problémamentes versenyre, mindenhol megtréfált az autó, vagy a két bal kezem. De ne tépjünk fel fájó sebeket… 🙂 Miskolcon sikerült egész jól menni, aztán beesni egy árokba és kigyulladni, aztán eloltani. Ózdon felsorolva mentünk a 3-as kategóriában, 5.-ek lettünk a Mitsuk közt, mondjuk ott Rafi nagyon szépen teljesített, neki sikerült egy 3. helyet megcsípnie. Bükfürdőn megpróbáltunk az első gyorson kidönteni néhány fát, ez részben sikerült is, aztán éjjel összetákoltuk a vasat, de egy alkatrész, ami megsérült nem bírta és így kiestünk másodszor is azon a hétvégén. Fehérváron a bükfürdői esés miatt ismét feladta egy alkatrész, megpróbáltuk csúszós kuplunggal, de sajnos nem bírta végig… Veszprémben az első gyorson eltört az új jobb féltengely, így szuperraliztunk, nagy eredményt így nem sikerült produkálni, Mecseken nem indultunk különböző okok miatt… Egerben az elején szerintem hibátlanul szerepeltünk, aztán másnap feladta a harcot elsőnek a jobb hátsó lengőkar, aztán az megjavult, majd feladta a harcot a motor… Azért a célba bevonszoltuk magunkat nagy nehezen… De a parádi felfutón is (ami nem az ORB része) kipukkant a motor, Szilveszter Rallyn meg elszakadt egy szervócső, úgyhogy a brillírozáshoz volt néhány nehezítő tényező a tavalyi évben! 🙂

Hogyan sikerült az év végén rendezett Szilveszter Rali?

– Mi jól éreztük magunkat a két utolsó értékelhető gyorsaságin, a többit elvitte a nem megfelelő futóműállás és a nehéz kormány! 😉

A Z4 azért most is hozta néha a hibát…

– Ebből azért sok származott a hülyeségünkből is, Bükkfürdőn nem lett volna szabad összeszögelni, nem volt annyi idő, hogy 100%-os legyen szegény és ez sok alkatrész sorsát megpecsételte, mint tudjuk a rezgés minden anyaggal kibabrál.

A zöldfülű navigátor jól teljesített? 🙂 

– Halmos doktor tette a dolgát, persze mikor nem volt hányingere! 🙂 Nem volt baj vele és ezeken az ismert pályákon külön motivációt adott, hogy egy ellenfél ül mellettem. Az utolsó két gyorson jól éreztük magunkat!!!

Volt valami említésre méltó kalandotok a verseny folyamán? 

– Két megforgás kis tempónál, mondjuk az egyiknél majdnem átmentünk egy pályát biztosító személyen, de megpróbáltuk jóvátenni a következő körben egy odaszállított fánkkal! 🙂

Mik a tervek a 2018-as évre a Lánglovagoknál?

– Hol van az még… Gondolom a Z4 projekt folytatódik.

Szeretnénk megköszönni az évet a háttérországnak, a szervízcsapatnak, akik nagyon sokat dolgoztatva idén, a partnereinknek, akik rendületlenül segítik a versenyzésünket és mindannyiunk családjának, mert amilyen szép sport ez, olyan sok lemondást is igényel mindenki életében, aki hozzánk közel áll!! És köszönet a szurkolóknak, szereztek nekünk jó néhány szép percet!!

Az idei évben remélem nem ugyanígy, de ugyanitt!!!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu

Comments are closed.