ORB

Biztonságos autózással a kitűzött célért

A Tábori Ákos – Répás Zoltán páros a bajnokság második helyéért utazott el Nyíregyházára. Annak ellenére, hogy technikai probléma miatt nem fejezték be a versenyüket, a bajnoki második hely meg lett számukra. Ákossal beszélgettünk 2018 utolsó versenyéről és az idei év tapasztalatairól. 

A bajnokság második helyéért utaztatok a Nyíregyháza Ralira. Óvatos, a mindent a célért versenyt terveztetek?
Valóban a cél az volt, hogy biztonságosan autózzunk és célba érjünk, mert akkor megőrizzük a bajnokságban a második helyünket.

Répás Zoltán személyében egy újabb navigátort fogyasztottál el. 🙂  Milyen volt most vele dolgozni?
Az utolsó versenyen egy régi új navigátorom segítette a versenyzésemet, amiért hatalmas köszönettel tartozom neki. Répás Zolit szerintem nem kell bemutatni senkinek, ő egy nagyon tapasztalt és kitűnő navigátor, így nem kérdés hogy nagyon egyszerű dolgom volt az autóban ilyen téren mellette. Zolival jó barátságot ápolunk, régóta csalogatom, hogy üljön be mellém egy versenyre és segítsen a tanácsaival, de eddig az egyéb elfoglaltságai miatt ez nem volt kivitelezhető. Most sem volt egyszerű,  rengeteget mozgott érte, hogy el tudjon jönni, de az utolsó pillanatban összehozta ezt nekem! Köszönöm még egyszer Neki!

Amíg versenyben voltatok ment az adok-kapok Tóth Tibivel, aztán mindketten feladtátok a versenyt. Mi történt? 
Óvatosan kezdtünk, próbáltuk felmérni a pályák adottságait és ahogy mondtam ténylegesen a biztos célba érésre törekedtünk. Kuplung probléma ütötte fel a fejét az autóban, amelyet próbáltunk kímélni, hogy ne műszaki hiba miatt érjen véget a versenyünk. A nagyszervízben a fiúk levették a váltót az autóról és a hiba oka egyértelmű volt, mivel a váltóházból hiányzott egy fél tenyérnyi darab. Sajnos nem volt tartalék váltónk, így Nagy Matyitól kaptunk egyet kölcsön, amit nagyon köszönünk. Időnk már nem volt kicserélni a problémás hardware-t, így számunkra már csak a másnapi superrally jöhetett szóba. Aztán a nap végén Tóth Tibiék is váltógondok miatt álltak ki és jelezték, hogy nem fogják folytatni a versenyt, így mi sem szerettük volna nyúzni a kölcsön alkatrészt és lemondtuk a másnapi indulásunkat.

Nem volt az idei éved problémamentes, rengeteg navigátor ült melletted. Ennek tükrében, hogy csillog ez a bajnoki ezüst? 
Igen, talán ez volt a legnehezebb ebben az évben, hogy navigátort találjak a versenyekre. Az évben öt navigátort fogyasztottam. De jó volt mindenkivel együtt dolgozni, minden versenyre jó partnereket találtam magam mellé, így erre nem lehet igazából panaszom! Köszönöm a segítséget Nándi, Jani, Atti, Tomi, Zoli!!!

Mit hozhat a jövő a számodra? Autóváltás, esetleg mennyire elérhető a 3-as kategória bajnoki címe?
Nem tudom, mi lesz jövőre. Szeretnék versenyezni, de nem tudom, hogy mire lesz módom, lehetőségem. Az idei évben az LPWM Sport színeiben versenyeztem, akiknek nagy köszönettel tartozom, jó volt ebben a profi légkörben jelen lenni!

Tartogat még valamit nektek 2018?
Az évben kilenc versenyen indultunk, ami nem kevés azt gondolom. Rengeteg munkánk és energiánk van abban, hogy részt tudtam venni a futamokon. Civil munkám mellett elég sok szabadságot áldoztam erre, amely ki is ürített ilyen téren is  Nem gondolom, hogy az évben rajthoz tudok már állni, így próbálok inkább a jövő évre fókuszálni. Bízom benne, hogy jövőre hasonló sikereket könyvelhetünk majd el. Köszönöm az egész évet a partnereinknek és a csapatomnak, illetve a családomnak, akik mindvégig mellettem voltak és segítettek!

Partnereink: Alfa-Ker Bt., Steel-Land 2000 Kft., Kristály Kft., Supersprint Kft., Sport Bau Trade Kft., Fe-Voda Kft., BMB Work Kft., BoBo Kft., CREDOBUS., KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország., DE BUS Gmbh., Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda., Skuba., diesel DR., Hunnoid., KF Minibus. 

Comments are closed.