Bevitte őket a kocsi a célba!

Deli Lacinak sajnos nem úgy jött össze az idei bajnokság, ahogyan még az év első versenyén az Eger Rali után gondolta. Most viszont újra volán mögé ült a Salgó Ralin, és az eredmények fényében Laci úgy érzi, hogy egyre erősebbek az ellenfelek. Erről is beszélt nekünk a verseny után.

Sajnos az idei évben nem sok versenyen láthattunk eddig…

Nem a tervek szerint alakult ez az év, az biztos. Az Eger Rallye jól sikerült, jó lett volna azon az úton továbbmenni, de sajnos a családi dolgok miatt nem sikerült több versenyen indulni a nyáron.

Az első napi szuperspeciálnak sikerült egy kicsit “átmozgatni” a berozsdásodott testrészeidet? 🙂

Megmondom őszintén, egy utcai gumizós prológnak jobban örültem volna, viszont nem lett volna gond ezzel a szuperspeciállal sem, mivel szlalom versenyeken tanultam meg “zsigulizni”, ha a kocsi nem makacsolta volna meg magát a rajt előtt… 😕 Nem akart forogni rendesen a motor és a fék is úgy felkeményedett, hogy alig akart megállni!

Másnap igencsak óvatosan kezdtétek a versenyt.

Az említett szombat délutáni probléma megoldására tizenöt percünk volt vasárnap reggel, amiben nem voltam biztos, hogy elég lesz, de az utolsó pillanatban megérkeztünk az időellenőrzőhöz! 🙂 A reggeli szervízben két lehetőség maradt, összepakolunk és hazamegyünk, vagy pedig a fékrásegítőt kiiktatjuk és megyek úgy… Nyilván nem akartam hazajönni, ezért bevállaltam ezt, ami azért rányomta az egész napra a bélyegét, mivel soha egy métert sem mentem így a kocsival! Aki tudja, hogy miről van szó, annak nem kell magyarázkodni!

Aztán a hangosítással akadt egy kis problémátok…

Az előbbi dologhoz jött még az, hogy a ceredi gyorsaságin a temetőnél elkezdett zúgni és recsegni a hangosítás, aminek az lett a vége, hogy egy szót sem értettem abból, amit a navigátor mondott. Egy etapon kölcsönkért sisakkal sikerült kideríteni, hogy a navigátor sisakjával lehet a gond, de a hátralévő két gyorsaságit így kellet megoldani. A következő körre viszont megkaptuk Godó Tomi tartalék sisakját, amiért külön köszönet neki!

Hogyan sikerült a verseny további része?

A verseny további részében is volt gond a hangosítással, mert csak halkan tudtuk üzemeltetni, ami miatt nem értettem mindent, de nem is tudom mi volt a rosszabb, ez, vagy a szokatlan fék!? 🙂 A harmadik Cereden egy beesés miatt megálltunk, de jöhettünk tovább, ezt jeleztük is a beíróban, de nem volt jelentősége az eredmény szempontjából pláne, hogy a végére még a difink is úgy bebúgósodott, hogy azt hittem a hosszú etapot sem bírja ki, nemhogy még két gyorsot. Így utólag azt mondom, hogy túlságosan is elóvatoskodtuk az utolsó kettőt, mert a végén csak bevitt a kocsi minket a célba! 🙂 Voltak bakik is, mert Hajdu Tomiék beesése után úgy “eltévedtünk”, hogy kellet körülbelül egy kilométer, amire “visszataláltunk”, szóval Cered nem lett a barátunk! 🙂

A legközelebbi versenyetekre is ennyit kell majd várnotok, vagy tervezitek a Nyíregyháza Ralin való részvételt?

A legközelebbi verseny nagy kérdés a számomra is… Nyíregyháza sanszos, hogy kimarad! 😞 Még nem dőlt el, hogy a kocsit kellene fejleszteni inkább, vagy menni még valahol. Baksai Laci idejét nézegetve, (amit tegyük fel, ha nincsenek gondok esetleg tudjuk tartani), akkor is nagyon messze van már a Lada kupa eleje is!!! Ez elgondolkodtató egyre jobban…
Egy biztos, menni szeretnék minél többet, mert még ezt a problémás versenyt is tudtam élvezni, csak nem tudtam meghálálni a sok segítséget!

Köszönetet szeretnék mondani a családomnak, a páromnak Anikónak és a barátoknak a sok segítségért valamint Major Imi navigátoromnak a tisztes helytállásért úgy, hogy szinte az utolsó pillanatban ugrott be!
Külön köszönet a támogatóknak akik nélkül nem lehettünk volna ott: HE-ÚT Építőipari Kft., Agria Merci Kft., Szilárd Bt., KLAUDOM-PAN Kft., www.egriajto.hu és Ózsvári Robinak a trélerért!
A legnagyobb köszönettel most talán három embernek tartozok. Higany Pisti, Éles Sanyika és Borbereki Csabi, akik mint egy VB-s szervízcsapat tíz perc alatt megoldottak mindent, nélkülük már vasárnap reggel indulás lett volna haza!


Comments are closed.