Akkor mennek amikor kedvük van!

Amikor kedvük van, és a piszkos anyagiak is engedik, gondolnak egyet és már neveznek is az éppen esedékes MARB futamra. Így történt ez Porrogszentkirályon is Gáva Tomiékkal, ahol is egy számukra hosszúra nyúló nyári szünet után, újra csatasorba állították a jó öreg “bajort”. Gáva Tomival beszélgettünk a 7x Görbe Rallye 2018 – MARB futam után.

Még a nyár elején a Bakonya Kupán versenyeztetek utoljára. Nem rozsdásodik be az ember ennyi idő alatt?

Igenis el tudnak gyengülni az idetartozó koncentrációs készségek és izomcsoportok, de mindig is jó érzés visszaülni a székbe, bár egy percig mindig szokatlan az érzés, de nekünk ez a hobbink akkor megyünk amikor kedvünk van! 🙂

Legutóbb a 7x Görbe Rallye 2018 – MARB futamon indultatok. Mennyire ismertétek a Somogybükkösd és Porrogszentkirály között elhelyezkedő pályát?

A navigátorom sosem találkozott még belülről a pályával, én navigáltam rajta még 2016-ban egy Swift-ben, de ez egy jó hírű MARB futam, így sokat halottunk már a szakasz nyújtotta adottságokról.

A szombaton rendezett prológotok csak a nézőknek autózásról szólt?

A Szombati prológ inkább a technikai hiba megszüntetéséről szólt, ugyanis majd végig három henger ment a Bajor motorháztető alatt, talán a körforgalom volt az egyetlen, ami szólhatott volna kicsit a nézőknek.

Mi történt veletek a versenyen?

Az első gyorson sikerült megcsípnünk egy lassítót, így 10 mp büntetés várt ránk. A második valami förtelmesre sikerült, az ugratóban eltört a vízcső csonkunk és leszakadt kettő darab gyertyakábel a motortérben, gondolhatod, két hengerrel és víz nélkül már csak a kijutáson volt a hangsúly. A szervizcsapat és a mellettünk szerelő Böröcz Péter segítségével nagyon hamar orvosoltuk a problémát.

Megint egyedüliként képviseltétek a “bajor” márkát…

Talán nem is baj! A bajor nekünk való!

Ti nem gondolkoztatok még el a márkaváltáson?

Voltak kósza gondolatok, hogy talán nekünk is váltanunk kellene, de mibe üljünk át? Talán Ladába? Nem értünk mi ahhoz, ezt szétszedtük, összeraktuk, tudjuk nyűgét-baját és a világot sem akarjuk megváltani vele. Nekem megfelel, jól érzem magam benne, az élményért megyek, saját magam szórakoztatom, de talán ez a lényege az amatőr ralinak.

Köszönettel tartozom az Eki Autó szerviznek, Eckert Attilának a rengeteg segítségért, Net-Car Autós boltnak, a T&G Autómentésnek, a gyors dekor munkáért Bauer Bálintnak, a ,,Nagyi” verseny csapatnak és köztük is Böröcz Petinek, hogy kérés nélkül segített és végső soron édesapámnak, Gáva Tamásnak, aki nélkül egy tapodtat sem mozdulna a csapat, hisz egy ,,écsapa” nélkül mit sem ér az egész!

Comments are closed.