A Szilveszter Ralin a móka, a bajnokságban a komoly munka dominált

Kiss Balázs “Vadmagyar” tavaly navigátor szerepre adta a fejét és úgy tűnik tetszik neki a jobb1-ben is a rallyfeeling. Foczkó Ákos oldalán kupagyűjtésbe kezdtek, aminek az év végi elszámolásnál megvolt az eredménye. Sokak örömére a Szilveszter Ralin újra volán mögött láthattuk Balázst.

Szia Balázs!
A Szilveszter ralin sokak örömére újra a pilóta oldalon olvashattuk a neved. Úgy tudtam nincs most autód… SP07-31… Nekem ez nem sokat mond.

-Üdvözlöm a RallyFeeling olvasóit!

-Jól tudtad nincs most autóm, vagyis amivel rajthoz álltam, azt Ákossal ketten közös erővel építettük, ezért közösnek mondanám. Igazából szerettünk volna egy edző autót, amivel versenyek előtt tudunk tréningezni, meg persze ha úgy adódik, akkor én is tudok egy kicsit a nézőknek autózni. Ehhez adott volt szinte majdnem minden főbb alkatrész, így megszületett a kis kocka! SP07-31… ez egy teljesen új autó ha erre gondolsz 🙂

Mikor jött az ötlet, hogy ideje lenne már újra volán mögé ülni?

-Az ötlet hogy újra pilóta ülésbe üljek… ez mindig itt van ezt nem lehet kitörölni.

Kivel autóztál, és milyen versenyetek volt annak függvényében, hogy tudjuk ti nem a stopper elleni csata miatt jöttetek?!

-A Szilveszter Rallyn Gombár Attila ült be mellém, akivel elég régóta ismerjük egymást és sokat autóztunk együtt. Az a sok éjszakai bükközés de jó is volt! Szóval elég ügyes keze van Atinak is, így hát úgy gondoltuk összeülünk. Egész jól sikerült a verseny, a kocsi jól működött, de ez még nem az amivel egy allstar gálát meg lehet nyerni! 😞 Sokat kell még foglalkozni az autóval, hogy mindene olyan legyen amilyennek lennie kell.

Ákossal igazán töményre sikerült a tavalyi évetek. Milyen versenyeken jártatok és milyen kupákat zsebeltetek be?

-Az összes Északi-MARB futamon rajthoz álltunk és mindegyiken a dobogón végeztük! Azt hiszem ez önmagáért beszél. A vége felé jött a képbe, hogy az országosban is jó helyen állunk, így délre is le kéne menni versenyezni. Nem tudtuk hol fogunk végezni délen, de úgy indultunk neki a versenynek, hogy oda tesszük magunkat és hát mind a kétszer sikerült, szóval onnan is elhoztuk a maximumot. 🙂 Továbbá voltunk a Nyíregyháza Rallyn, ami hatalmas lecke volt számunkra is és a csapat számára is! Erről most nem szeretnék többet írni!

Ismert közmondás a két dudás egy csárdában… hiszen inkább mondanálak pilótának mint navigátornak, de ez nektek talán pont az előnyötökre vált. Milyennek tartod az Ákossal való közös munkát?

-Két dudás egy csárdában hát igen… Ákos a jövő és felnőtt a feladathoz, most már tudja a kéz, hogy mit akar az agy! Jól működik köztünk ez a dolog, mi is úgy látjuk. Az, hogy melyik oldalon ülsz, az ilyenkor már nem számít! Ákossal nagyon komolyan veszünk minden versenyt és sokat készülünk rá. Nem elhanyagolható az autó sem, hiszen a Kasza motorsport mindig maximálisan felkészíti a versenyekre, továbbá a szervizcsapat, akik mindig remek munkát végeznek és teljes mértékben odateszik magukat! Azt hiszem nélkülük nem jutottunk volna el a MARB bajnoki címhez. Szóval nem csak az kellett, hogy mi ketten beültünk egy autóba, hanem hogy ez a rengeteg feltétel adott legyen. Úgyhogy mondhatom, hogy nagyon jól megy a közös munka Ákossal és maximálisan megbízok benne, például mikor egy kanyarhoz érkezünk, és tudom hogy el fog fordulni pedig néha nem akarom elhinni 🙂 Úgy gondolom ő is meg bízik bennem, mikor bemondom, hogy ezt át kell tolni pedig nem mindig hiszi el 🙂
A bizalom és a kemény munka a kulcs a sikerhez!
Merre láthatunk titeket jövőre?
-Jövőre Rally2 és az abszolút a cél! Illetve ha jól tudom Ákos mindezek ellenére nem szorítja háttérbe a keresztbe autózást (nem is hagyom neki), és ha MARB futam nem esik egybe a Rally2-vel akkor ott téli gumi! 🙂
Mennyi lehetőség rejlik még a párosotokban? Van közeli és távolabbi célotok megfogalmazva?

-Távolabbi célok vannak, egy gyári versenyautó, de erről jelenleg többet nem árulok el…

Köszönjük a válaszokat és sok sikert nektek 2019-ben is!

Készítette: Labancz Krisztián

Comments are closed.