A pálinkafőzőnél mindig izgalmas

Kuttor Norbinak az elmúlt egy év versenyzés nélkül telt el és saját bevallása szerint, már nagyon szeretett volna egy jót versenyezni. A Parasznya és Lyukóbánya között rendezett Rally3-as versenyen erre lehetősége volt, és ha már arra járt, kupával térhetett haza. 

Több mint egy éve nem adtál interjút az oldalunknak, mi történt veled az elmúlt időszakban?

– A tavalyi évben nem tudtunk versenyezni, családi elfoglaltság miatt – kezdi a beszélgetést Kuttor Norbi. – Az idei év eddig nem úgy alakult ahogyan szerettük volna, a vírus keresztülhúzta a számításainkat. Az év eleji versenynaptár nagyon jónak ígérkezett a Rally3-nak, jó lett volna több gyorsasági szakaszos menni egy versenyen belül, amivel egy kicsit élvezhetőbb lett volna a versenyzés. A Miskolc Ralin szerettünk volna a Rally2 előtt előfutni, a kocsit kipróbálni, de a sajnálatos tragédia miatt ez nem jött össze.

Az autón történt valami érdemleges változtatás?

– A futóműre fordítottunk egy kis odafigyelést, ami miatt megváltozott az autó, egészen jól vezethető lett. Tudjuk, rengeteget kellene menni a versenyautóval, de kevés a lehetőségünk.

Fizikálisan mennyire kell készülnöd, készülnötök egy Rally3-as versenyre?

– Hát rendszeresen járunk mindketten edzőterembe, de ez nem igazán látszik rajtunk… Próbálunk mentálisan felkészülni, amennyire mindkettőnknek a család és a munka mellett lehetőségünk van. A versenyhétvégéken egyszerűen csak jól akarjuk magunkat érezni, kikapcsolni a hétköznapokból és a versenyre koncentrálni.

Már klasszikusnak mondható a Parasznya-Lyukóbánya szakasz. Melyik részét szereted és melyiket kevésbé a pályának?

– Hát jobban örültünk volna, ha hosszú szakaszba megy a verseny, de rövidített volt, épphogy elindultunk, már szinte meg is kellett állni. Szeretem ezt a pályát, most már elég jó az út minősége. Az új aszfalt trükkös, oda kell figyelni, mert érhetnek meglepetések. Parasznya felé, a pálinkafőzőnél lefelé izgalmas, imádjuk azt a részét.

Mi történt veletek a verseny folyamán?

– Igazából az autó majdnem 100%-os volt, a kardántengely nem készült el időre, ezért 6000-es fordulat felett rázott és ezen a pályán 8000-es fordulaton mentünk. A problémát a legközelebbi versenyre orvosoljuk, hogy minden tökéletes legyen. A negyedik gyorson fellazult a váltókar, ami végig kísért minket a többi gyorsasági szakaszon. Kicsit izgalmas volt egy kézzel a kormányt, a másikkal a váltókart fogni, de ebben ez a szép, mindig történik valami kihívás. Gyorsan lezajlott a verseny, a végére sikerült a Race Cup második helyezést megszerezni. Számunkra nagy öröm volt a sikeres célba érés.

Vannak még terveid az idei évben az autóversenyzéssel kapcsolatban?

– Ha minden jól alakul a Nyíregyháza Ralin ott leszünk, gyűjtjük a verseny-kilométereket, élvezzük a zempléni pályákat, mert nagyon hiányzik már egy jó versenyzés! A többit meglátjuk, mi lehet még ebben az éven.

Szeretnénk köszönetet mondani a családunknak, a csapatunknak (Szaki Peti, Garami Peti, Kovica Robi, Németh Alex),

www.parkettatechnika.hu,  www.trendparkett.hu,  Pannon Sec Zrt., Flamesco Bau Kft., Deval Bt., wdom.hu /tetőlemezek, S&BB Dekor Kft. Műanyag nyílászárók, Stamiella D’Oro 33 Kft., Orbán Motor, Fix Kft. Szerencs, Lutherm Kft., Paul és Társa Kft., BOKEBO, Tündérvirág, Balázs Tüzép Forró, www.kantorband.hu, Kerék Klinika Mobil Gumiszerviz Miskolc

Comments are closed.