A nézők megerősítették őket a folytatásban

Lángi Attila az Eger Rallye után igencsak elgondolkozott a ralizás befejezéséről. A szurkolók biztató szavai és szeretete viszont megerősítették abban, hogy folytatnia kell, és nevezett a Vértes Ralira. Mondhatjuk, hogy ezek után a többi már lényegtelen… 

Sokat jelentett számodra, hogy az Eger Rallye után rengetegen melléd álltak és várták tőled-tőletek a folytatást?

– Természetesen, feldobott a gondolat, hogy vannak, akik szeretik amit csinálunk – kezdi a beszélgetést széles vigyorral a száján Lángi Attila. 

Jó pár Székesfehérvár Ralin részt vettél az elmúlt években. Melyik pályát vártad a legjobban és melyiket a legkevésbé?

– Igazából Nagyveleg volt az egyedüli, amit vártam, habár az volt a leg”butább” pálya. A kőhányási rész nekem különösképpen nem kedvencem, legalábbis eddig nem volt az… 🙂

Mi történt veletek az első kör, három gyorsaságiján?

– Hát… Ahogy elrajtoltunk, (okosan vizes gumin, a száraz aszfalton) elkezdett rakoncátlankodni az olajnyomásunk… Nem igazán tudtam hova rakni, mert nem sokkal előtte lett összerakva a motor. Mondjuk az alkatrész beszerezhetetlensége miatt pont az olajpumpát cseréltük ki egy másikra, ami garantáltan le volt próbálva, a szemétből szedtük ki… 😉 Sikerült is körülbelül az elvállalható tempó ötven százalékával átmenni egy traktorgumin, a belső íven, annyira arra koncentráltam, hogy mit művel az olajnyomás műszer (kicsit csapkodott 1,5 és 2 bar között, mikor az elvárható nyomás 4,5 bar felett lett volna)… A második gyorson már azt gondoltam, mindent megteszek azért, hogy végre felrobbanjon a motor, de némi teljesítményvesztésen kívül nem történt semmi… (alacsony olajnyomásnál nem igazán működik a vezérműtengelyek szabályzása (vanos) ) Úgyhogy mentünk, ahogy tudtunk, egészen az ötödik gyorsig….

A következő gyorsaságit még teljesítettétek, aztán fel kellett adnotok a versenyt… Megint valami filléres alkatrész hibásodott meg?

– Ja… Megszorult a motor… Ha ezt filléresnek nevezzük… Mentünk, mendegéltünk, aztán egyszer csak minden műszer pirosra váltott, kinyomtam a kuplungot és többé nem mozdult a főtengely… Szerencsére gyors volt a reagálás, így nem jött ki a blokk oldalán a hajtókar, ez valamit enyhített a károkon…

Bár hamar befejeztétek a Vértes Ralit, de azért egy kicsit visszajött a kedved a versenyzéshez?

– Igen! Mikor kiestünk, bandáztunk a nézőkkel és ők megerősítettek abban, hogy folytatni kell! Innen is köszönjük nekik!

Partnereinknek köszönjük az együttműködést!
Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M-Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, DIEGO Vecsés, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel
Csarnok P1 szint, Köztérireklám.hu, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, www.usascents.hu, Sparcocucc.hu


Comments are closed.