ORB

A keresztben menés nem annyira gyors…

Lángi Attiláéknak az idei Veszprém Ralin már az első gyorsaságin eltörött a bal hátsó féltengelyük, ezért másnap érdemben már nem szólhattak bele kategóriájukban a pontok elosztásába. Az első napi problémák ellenére, vasárnap egy nagyon látványos autózással “szórakoztatták” a gyorsasági szakaszok mellé kilátogató nézőket. 

A verseny első napján Jutaspusztán sajnos nem sokáig láthattak a nézők versenyezni… 
– Sziasztok! Körülbelül 400 méter után eltörött a bal hátsó féltengelyünk, így erre a napra vissza alakultunk nézővé… Ákos és Bélus felsétált némi szerszámmal és alkatrésszel, a gyors mellett a mezőn kicserélték, így a záróautó után az első távozók mi lehettünk…

A másnapi gyorsokon viszont egy nagyon “nézőbarát” autózást láthattunk tőletek! 🙂
– Mondhatni próbálkoztunk… Nem kellett már az idővel babrálni, de ez meglátszott azon is, hogy a kevésbé látványos részeket azért jócskán elspóroltuk… Nem siettünk… Mondhatni a túlélésre mentünk, persze a keresztbemenésről nem mondtunk le, mert magunkat és a nézőket is kötelességünk szórakoztatni.

Verseny végére a 4-es kategóriában még így is hét másodpercen belül voltatok a harmadik helytől.
– Megpróbáltuk az utolsó gyorson a harmadik helyet megszerezni, de “túl akartuk” és elvittük a lassítót. Kicsit furcsán állt utána a kerék, de ez már csak ilyen, szép nagy volt a traktorgumi. Így viszonyt nem sikerült a hajrában előrébb kerülni, lehet, hogy normál üzemben sem ment volna, mert Ricsivel megbeszéltük, hogy a végén a visszafordítókat akkor sem spóroljuk el, ha csak egy másodperc hiányzik a jobb eredményhez, viszont tudvalévő, hogy a keresztben menés nem annyira gyors… 😉 Mindenesetre küzdelmes volt ezzel a futóművel lejutni a gyorsról, sokszor meglepett a nyolc centis széttartás!!! 🙂

Mennyire sínylette meg az autó a murvát?
– Igazából a murvát csak a fényezés az alján sínylette meg, a lassítót pedig a jobb első futómű minden alkatrésze, kivéve a legdrágábbat, a lengéscsillapítót. Ja meg egy balos féltengely… 😉

Most egy hosszabb szünet következik az ORB mezőnyének. Szétkapjátok darabjaira az autót a nyár folyamán?
– Az volt a terv, hogy Budapest Ralira egy álomszép autóval, frissen felújítva állunk oda, de közben elugrottunk Parádsasvárra és a második nap első versenyben lévő felfutásának a rajtjában, egy messziről is hallható durranással kiköpte a motor a hajtókarok közül az egyiket, így most azt hiszem kicsit megrendülni látszik a költségvetés és inkább abba az irányba mozgunk el, hogy új motorunk legyen, ne új fényezésünk és dekorunk…. Majd év végén megoldjuk….. Nem csúnya ez így sem… 🙂

Mára már összeforrt a neved a Z4-el. Mi lenne a jövőben az az autó, amire lecserélnéd a mostani technikát?
– Mondjuk egy új Z4… Nem, az biztos nem. Ha gyártón belül választunk, akkor egy új 2-es coupe jöhet számításba, ha pedig cégcsoporton belül, akkor egy jó Mini WRC… Na ez egyenlőre a “bilibe lóg a hülye gyerek keze” kategória, de mindenképpen ezek az álmok. (Inkább a Mini.) Nekünk fontos, hogy az eredménylistán a gyártónál BMW jelenjen meg, ez bármelyikkel teljesülhetne.

Köszönjük családjainknak és partnereinknek:

Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu

Comments are closed.